Niks te zien op de echo en bloedverlies

Hoi allemaal,

De 18e had ik een positieve cb in mijn handen, die zei 1-2 weken.
Afgelopen donderdag begon ik bloed te verliezen, een klein plasje en de rest van de dag wat druppels, wat zich vrijdag precies zo herhaalde. Zaterdag en zondag niks meer.
Vrijdag heb ik een echo gehad waar ze niks op konden zien, geen zwarte stip iig.
Mijn laatste menstruatie was 13 oktober, wat me op t moment van testen 5w1d zou moeten maken.. maar de CB gaf dus max 4w aan.
Echomoment was dus met 6w volgens de kalender en 5w CB.
Het bloedverlies was puur bloed, geen klontjes niks.
Bij de echo zeiden ze dat ik er maar vanuit moest gaan dat het een mk was. Ik heb geen idee wat ik hier nu van moet denken of hoe te handelen.
Volgende week donderdag nog een echo, maar met de insteek om te checken of ik echt alles ben kwijtgeraakt of dat er nog wat is achtergebleven.
 
Hoi, ik kan je niet gerust stellen. Alleen mijn eigen ervaring. Ik heb met 5.5 week een miskraam gehad maar dat ging een week lang gepaard met heftig bloedverlies en heel veel stolsels. Nu nog een test doen heeft niet echt zin. Want als je nog zwanger bent geeft ie natuurlijk ook zwanger aan maar als je vruchtje is afgestoten dan zitten er nog steeds hormonen in je bloed die ook een positief resultaat zal geven. Je kan je temperaturen. Als zwanger bent zal je temp stijgen per dag. Dat is het enige wat ik je als tip kan meegeven. Sterkte met die nare onzekerheid. Uit ervaring weet ik hoe slopend dat kan zijn. Groetjes, susanne
 
Hoi,
Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar laat ook checken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik heb namelijk dezelfde situatie als jij gehad. Bij mij was het een BBZ. De VK dacht ook dat het een mk was en stuurde me steeds weer naar huis. Uiteindelijk ben ik met spoed geopereerd met 9wk en een eileider verwijderd. Het bloedverlies kan van je eileider komen,dat is helderrood en zonder stolsels. Vaak gebeurt dat rond de 6 weken. Met 6 weken kunnen ze echt al iets op de echo zien en als je baarmoeder leeg is moeten ze verder zoeken. Ik hoop voor je dat ik er naast zit, maar laat het voor de zekerheid checken!!
Groetjes Gonnie
 
Terug
Bovenaan