niks te zien op echo???

Hey hoi allemaal,

Ik ben vanmorgen naar de vk geweest en zij kon helemaal niks zien op de echo!
Ze zei dat het kon zijn dat de baarmoeder naar binnen is gekanteld en dat je daarom niks kunt zien...
Ben altijd heel erg onregelmatig ongi geweest en daarom wist ik ook niet hoever ik heen was.
Volgens haar was ik 11 weken, maar volgens mij ben ik minder ver heen.
Ik ben 23juni voor het laatst ongi geworden en begin augustus een test gedaan maar die was negatief en 22 augustus was hij positief!
Ik had wel cyclussen van 2 maanden.
Nu moet ik volgende week een afspraak maken bij de gyn.

Hopelijk dat ik dan volgende week ook al terecht kan en dat mijn onzekerheid weer weg is...
groetjes evi
 
Hoi Evi,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, onregelmatig ongesteld en dan niet weten hoelang je zwanger bent. De gynacoloog bereidde ons al voor op een slechte afloop. Maar het is allemaal goed gekomen, ik was gewoon heel pril zwanger (5 1/2 week) bij de eerste echo en daar zagen we inderdaad niks op. Anderhalve week later bleek alles goed te zijn en ondertussen ben ik al 17 weken zwanger! Ik hoop dat dit ook zo voor jou zal aflopen.

groetjes
Rachel
 
Hoi,

Als je echt 11 weken zwanger was dan zouden ze toch echt 'iets' moeten zien op die echo. Je schrijft ook zelf dat je test pas 22/08 positief was. Mij lijkt ook dat je gewoon nog heel pril zwanger bent dan en dat het gewoon nog niet te zien is. Ik hoop het in ieder geval voor je.

groetjes, jane 38+6
 
Hoi,
zelfde verhaal: dacht dat ik langer zwanger was, maar had pas 21 en 23 aug een echte pos test.
twee weken geleden op de inwendige echo zag ze iets van vijf weken. de vk zei ook tegen mij: dit kan een mk worden, want je kunt al langer zijn. maar het kan ook echt vijf weken zijn. volgende week, als ik dus ws echt acht weken ben, krijg ik mijn tweede echo.
heeft ze geen inwendige echo gedaan?
maar je ziet, ik had rond dezelfde dag een pos test, dus met een btje geluk zien we elkaar op het mei forum!
liefs marian
 
Hoi Evi,

Heel herkenbaar hoor....mijn baarmoeder lag ook naar achteren gekanteld. Waarschijnlijk heb jij niet een inwendige echo gehad. Bij mij was er via de "buik echo" ook niets te zien (dit was met 12 weken). Ik ben doorverwezen en met een inwendige echo zat alles erop en eraan !

Succes !
 
Terug
Bovenaan