niks voelen??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik ben al lang niet meer op het forum geweest wel af en toe mee lezen... Ik ben net terug van 5 weken vakantie te hebben gehad. Het was heerlijk weer en heb 'even' niet gedacht aan het zwanger worden. Ik ben wel in de eerste week ongesteld geworden en heb daarna gewoon geklust. Of het op de goede dagen geweest is weet ik niet want ik wilde er helemaal niet aan denken. Nu had ik 'geloof' ik gisteren mijn NOD moeten hebben ik heb een paar dagen last van mn onderbuik gehad alsof iemand steeds aan mn baarmoeder trok. Mijn tepels waren ook gevoelig dit kan allemaal met een NOD te maken   hebben, maar mijn vraag is je HOEFT toch helemaal geen klachten te hebben als je zwanger denkt te zijn? Nu heb ik dus helemaaaaal nergens last van ik voel niet dat ik mn NOD moet hebben en ik voel ook niet dat ik zwanger ben. Ohh elke maand vind ik altijd zo moeilijk en spannend ik zit nu in ronde 8 en heb ongeveer 2jaar de pil geslikt. De 28ste dag voel ik dat ik ongie moet worden en de 29ste zet het door dus ik heb een normale cyclus. Nou dat was dus mijn vraag of je niet altijd iets moet voelen ik voel me dus kiplekker. Hebben sommige dames dit ook gehad of hebben dit terwijl ze wel zwanger waren????

groetjes souraya

Ik denk dat het bij iedereen anders is.
2 vriendinnen van mij hadden nergens last van en bleken zwanger te zijn.
De andere vriendin had een opgeblazen gevoel zere borsten veel plassen en ongi krampen en was zwanger.

Dus het hoeft idd niet zo te zijn dat je iets moet voelen om zwanger te zijn!

Liefs Bibbi

hoi Souraya..

Ik heb ook altijd giga last van mun borsten als mun nod eraan komt... de afgelopen maand dus helemaal niks gevoeld en ik dacht dus dat het wel eens raak kon zijn.. maar nee.. zo ineens was ik ongi.. helaas
Hoop voor je dat jij meer geluk hebt..

liefs.. Bats

hoi meid

bij mij was het zo, ik dacht ongesteld te moeten worden. zo voelde het ook. ik had last van m'n onderbuik. echt zo'n ongi gevoel en dat bleef ook! dus ik dacht eigenljk gewoon te laat te zijn. maar ik was dus mooi wél zwanger!! en nu ben ik 19 weken ver en heb zo nu en dan nog het gevoel dat ik ongi moet worden dus het is heel raar allemaal!!

xx bren en veel succes!

Terug
Bovenaan