Nina d'r nieuwe kamertje is af!

Hey meiden!

Eindelijk, is Nina over naar haar nieuwe kamertje, zeg! Je moet je bedenken dat we in de week van kerst zijn begonnen... ( Wel op een mega-kale betonnen zolder dus!)
En ik ben zo trots op het resultaat. Het is een echt meidenkamertje geworden. Nina vind het zelf ook heel leuk, lijkt het, hahhaha! Die blijft maar wijzen naar de vlindertjes, hihihi!
Alleen de lampjes nog, ( ikea bloemen, kennen de meesten wel denk ik) en onze Esmé-original moeten nog aan de muur!
Kunnen we eindelijk gaan beginnen aan de kamer van "joep"... Moet nog weer helemaal geschilderd worden.... zucht.... Is maar goed dat dat de derde is en het dan allemaal niet zo'n haast meer heeft zeg!

Liefs, Marieke

Schattig hoor! Dus  het is toch een gewoon rolgordijn geworden voor het dakraam?   (vroeg jij toch om tip?) Niet dat dat erg is ofzo hoor; lijkt erg leuk, en het is idd een leuke meidenkamer geworden (met een stukje Thomas op de foto, hihi).

Ellen mv Julian

We zijn er nog steeds niet over uit dat raam hoor! Het enige voordeel nu is dat dit ding warmtewerend is en verduisterend, en paste....
Ik wil straks nog wel overgordijntjes hebben hoor! En dan inderdaad wel van de voorbeelden die hier voorbij kwamen! Een roede boven en onder en dan schuiven maar.
Als dat tenminste gaat passen en het raam nog open kan...
Hoewel ik nu ook niet mag zeuren, want ik kan het raam amper open krijgen.... Ik kan met mijn lengte net bij de onderste 2 knippen en hem 10 cm open duwen, WHAHAHHA!

mooi kamertje hoor en heerlijk dat ze er zoveel ruimte heeft om te spelen (of zie ik dat verkeerd)

En nou aan de slag voor joep, raak al helemaal gewend aan die naam

Liefs sandra

Ziet er erg gezellig uit Marieke. Leuk, zo'n schuin dak.
Wij (lees: ik) mogen ook weer aan de slag om de kamertjes van de kinderen in te richten. Over 3 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en ben al druk bezig om de gordijnen te maken. Kan me ook echt verheugen om de kamers opnieuw in te richten (alhoewel ik ook heel veel leuks veel te duur vind, dus zoek ik toch nog maar even verder naar iets goedkopere oplossingen). Maar goed, in ieder geval erg leuk om mee bezig te zijn.
Succes met de kamer voor Joep.

Groetjes,
Geeske.

Oooh wat gaaf!! Ben helemaal gek van die naam op haar muur!!! Super!!!
En kijk haar nu staan in d'r ledikant met die staartjes,.. zucht,.. wat is het toch een lekkere scheet!!!

We moeten nu echt snel even weer wat afspreken hoor! Wil je twee moppies weer even platknuffelen!!

Liefs,
Esmé

Terug
Bovenaan