Nina

Hoi Nina,

Uit jouw reactie op mijn berichtje begreep ik dat jij vandaag naar het ziekenhuis moet?! En was alles goed, heb je groen licht gekregen of nog niet.
Bij ons hebben ze verder eigenlijk niet zoveel verteld over hoe het nu verder verloopt met de menstruatie en cyclus en dat soort dingen. Ze hebben ons "succes" gewenst. Daar heb ik maar uit geconcludeerd dat we groen licht hebben om  gewoon weer verder te gaan  proberen.  Hebben ze bij jou daar nog iets over verteld.

Groetjes Elise

Hi,

Ik ben idd afgelopen vrijdag bij de gyn. geweest.
Alles zag er "schoon" uit en een nieuw ei dient zich aan.
Normaal gesproken zouden we idd gewoon gelijk door kunnen gaan.

Wij hebben echter afgesproken (omdat dit mk nr  3 was)  dat ik over 3,5 week, bloed zal laten prikken. Over 6 weken heb ik dan een nieuwe afspraak om de uitslag te bespreken.
Mijn bloedstolling wordt gecheckt.

Dus wij moeten even veilig.... Mag namelijk niet zwanger zijn op het moment van bloedprikken en mocht de uitslag negatief zijn, dan moet de test nog een keer. Dus 6 weken geduld.

Vind het wel een prettig idee dat ik bij een volgende uitslag zowiezo onder controle blijf (voor de eerste 3 maanden) bij de gyn. Dan krijg ik ook meer echo's en word ik niet meer heen en weer gestuurd van vk-echopraktijk-gyn.

Groetjes,

Nina

Terug
Bovenaan