Nip test voor de 2de keer mislukt

<p>Hoi hoi, </p><p>ik heb 2 geleden de nip test laten doen en toen kwam er met de uitslag uit dan het was mislukt. Nu heb ik vorige week weer opnieuw laten bloed prikken ervoor en vanmiddag werd ik opgebeld dat er weer geen uitslag was. Hebben meerdere meiden dit mee gemaakt? Ik moet nu maandag naar het zkh en dan krijg ik een extra controle. Toch wel even spannend </p>

Ja, hebben wij ook gehad. Oorzaak was bij ons te weinig DNA van de kleine in mijn bloed. Wij hebben toen een extra echo gehad in het AMC. Bij deze echo waren er geen aanwijzingen. We mochten wel een vruchtwaterpunctie, maar hebben zelf besloten dit niet te doen. Inmiddels de 20 wekenecho ook in het AMC gehad. Wederom geen aanwijzingen. Het hoeft nog niks te zeggen, maar je hebt natuurlijk liever een andere uitslag. Mijn tip volg vooral je gevoel. En bij angst/twijfel overleg met je verloskundige. Wij hebben dat als iets heel fijns ervaren. En het blijft een kansberekenin, wat nog niks hoeft te zeggen. Ik hoop voor jullie op een positief vervolg!

Wat fijn dat alles goed was. Ik maak mij eigenlijk toch ook geen zorgen ook omdat ik vorige week met mijn laatste echo er eigenlijk alles goed uit zag. 
Maandag ga ik die extra echo krijgen maar ook ik ga die vruchtwaterpunctie niet doen. Aan de telefoon begon die mevrouw er ook meteen over. 
Ik kan mij wel druk gaan maken maar we weten toch nog niks. 

Terug
Bovenaan