NIPT en geslacht

De NIPT uitslag vanmiddag in de mail gekregen en alles is goed!!

Tevens klopte mijn voorgevoel dat het een meisje is. Nu nog helemaal aan het nagenieten, we zijn zooooo blij :))

Maandag alweer 12 weken en dinsdag nog een echo. Dus het echte genieten kan beginnen!!

Oooh, wat fijn om te horen!!!! Wat leuk, een meisje! En wat heb je de uitslag snel gekregen!

Knap dat je voorgevoel klopte! Had je bij je vorige zwangerschap ook een voorgevoel en klopte dat ook?

Is deze zwangerschap anders dan die van je zoon?
Ik ben zoooo blij voor jullie!

Ja leuk hè?!
Nee had vorige keer niet zo'n voorgevoel, nu wist ik het meer ivm conceptie en ik ben erg regelmatig, dus vandaar. Had helemaal niet verwacht dat we zwanger zouden zijn, vandaar.

Deze zwangerschap is niet heel erg anders. Paar kleine dingetjes als iets meer vermoeid (maart at kan ook de leeftijd zijn en dat je al een kleine hebt rondlopen) en mijn huid in mijn gezicht is veel meer van streek. Oneffen, rood, gevlekt, niet echt fijn, maar typisch iets voor zwangerschap van een meisje. Hopelijk is dat over paar weken in het 2e trimester over.

Hoe voel jij je verder nu?

Ik ben over het algemeen een beetje meer moe (denk ik), maar dit kan ook zijn doordat zoonlief 's-ochtends tussen 5 en 6 al wakker is. Hij is nog steeds niet gewend aan de wintertijd, toen de klok een uur verzet is. Dat is inmiddels al zolang geleden dat ik denk dat dat ook niet meer gebeurd!

Ik heb geen last van misselijkheid of een oneffen huid en dat had ik bij onze zoon ook niet. Daarom denk ik dat het deze keer weer een jongen is. Nog even en dan weten we het!

Terug
Bovenaan