NIPT mislukt

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben zojuist gebeld door mijn verloskundige dat de NIPT mislukt is bij mij.. Er was te weinig foetaal DNA aanwezig in mijn bloed om iets te kunnen testen. Nu mag ik gratis voor een tweede keer. De kans dat het dan wel lukt is 2/3. Als de test de tweede keer weer mislukt is de kans groter dat het kindje een genetische afwijking heeft..</p><p>Iemand ervaring met een mislukte NIPT? Ik maak me toch wel zorgen :(..</p>

Geen ervaring, gisteren zelf de uitslag gehad en daar is uitgekomen dat trisomie 21 aanwezig is.
Nu vervolg onderzoek nodig in het Erasmus, ik kan het gevoel wat wij hebben niet omschrijven zoveel vragen, zoveel verdriet gewoon alles.
Hou je hoop op de 2e test en hopen op een goede uitslag.

Hoi Rosan,

Bij mij ook mislukte nipt test, heb dezelfde stress ervaren. Wii hebben gekozen naast de hertest ook direct de combinatietest te laten doen. De echo moest wel met spoed worden ingepland omdat die uiterlijk met 13.6 gedaan kan worden. Wij hebben toen beide testuitslagen binnen enkele dagen teruggekregen, beide helemaal goed.
Dus het hoeft niks te betekenen, kan nog steeds dat je een goede uitslag krijgt.

Sterkte!

Terug
Bovenaan