<p>Dag lieve mensen,</p><p>Ik ben helemaal nieuw hier, maar heb toch al veel informatie gevonden op dit forum over van alles en nog wat! Ondertussen zit ik aan mijn 14de week en voor zover ik weet: so far so good.</p><p>Vorige week hadden we de resultaten binnen van de NIPT en alles bleek normaal, we kennen ook het geslacht: een jongen!</p><p>We zaten dus even op wolkjes. Tot vandaag - en dit mag misschien kleinzerig lijken - toen ik zag dat er plots deze avond onverwacht een telefonisch onderhoud met de gynaecoloog staat ingepland. Ik heb gebeld naar het secretariaat en daar stelden ze eenvoudigweg en rustig dat ik blijkbaar een bloedonderzoek had gehad en de gynaecoloog 'gewoon' de resultaten zou bespreken.</p><p>Nu vroeg ik me af of eventuele 'nevenbevindingen' later nog kunnen vastgesteld worden en dit los van de drie hoofdsyndromen en dus de 'positieve' officiële brief kan meegedeeld worden? Dat zou ik niet zo fijn vinden, nl. je krijgt een 'normale' test terug en dan een week later plots 'ander nieuws'. Ofwel betreft het een standaard telefoontje... Alle testen zijn tot nu toe goed, ook de hepatitis-test. Nog mensen die na een normale test alsnog de gynaecoloog aan de lijn hadden om dit mee te delen?</p><p>Wat een (toekomstige) moeder niet lijden kan </p><p>Nu goed, ik ben blij dat ik het even kan neerschrijven en misschien heb ik nog het snelst nieuws van de gynaecoloog.</p><p>Ik laat zeker nog iets weten.</p><p>Groetjes!</p>