NIPT resultaten uit België

<p>Hoi! </p><p>Ik heb vorige week dinsdag omstreeks 18u de Nipttest laten doen en heb nog steeds geen uitslag mogen ontvangen. Ik lees overal verschillende termijnen, na 7 kalenderdagen, 7 werkdagen, 10 kalenderdagen,.. Soms zelfs sneller dan 7dagen. Ik zit bijna obsessief op mynexuzhealth in de hoop dat ze er plots op staan. </p><p>Mijn staal is vanuit Brugge, België naar labo Riatol in Antwerpen gestuurd. Zijn hier dames uit België of Nederland die ook van dat labo het resultaat moesten krijgen? Hoe  lang duurde het bij jullie?</p><p>Ik slaap echt bijzonder slecht door de zenuwen, vanavond een nieuwe echo.. </p>

Hoi!
Ik heb mijn nipt test in UZ Leuven uitgevoerd op een maandagmiddag (staal wordt daar ook onderzocht)
De week nadien maandag rond 14u stonden de resultaten online. Bij mij duurde het dus exact een week.
Succes! Je weet bijna of je baby gezond is en of je een jongen of meisje krijgt!!

Hoi,
Bij mij duurde de uitslag 5 werkdagen (Antwerpen). Hoop dat je de uitslag snel hebt! 
Nog even een reactie op het laatste berichtje want daar heb ik wat moeite mee. “Je weet bijna of je baby gezond is”... De NIPT zegt lang niet alles. De meest voorkomende aandoeningen kunnen (zo goed als) aangetoond worden. Misschien ook nog wat minder veel voorkomende aandoeningen. Maar een goede NIPT is geen garantie voor een gezonde baby. Daar weet ik alles van. 

Groetjes

Terug
Bovenaan