Nipt test

<p>Hoi dames, </p><p>Ik ben 14 weken zwanger en 5 dagen.   2 weken terug heb ik de nipttest gedaan en afgelopen zaterdag werd ik gebeld met het uitslag van de nipt. Maar ze konden er niks mee? ik ga het weer proberen. Maar hebben jullie dit ook mee gemaakt?</p><p>Vind het wel vervelend in het ziekenhuis ging het bloedprikken ook niet zo goed , de vrouw wist niet hoe het moest en wat de nipt test was. En ze had mijn geprikt en kwam geen bloed.. ellende dus!</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Heb ik ook meegemaakt. 1e X geen uitslag (onbekend waarom) 2e x hebben ze extra goed opgelet of de buisjes vol genoeg waren met bloed. Binnen 5 dagen een goede uitslag gekregen.

Hier hetzelfde. De eerste keer was mislukt. Dit gebeurt dus bij 2% van de vrouwen. Meestal is er dan net te weinig foetaal weefsel van de baby in jouw bloed aanwezig en kunnen ze de test niet goed uitvoeren.
Ik natuurlijk meteen googlen.. dat moet je dus niet doen ;). Je leest dan de meest erge scenarios. Sloeg ook nergens op. Ik heb hem overnieuw gedaan en kreeg een goede uitslag.
Het zegt dus niks! No stress!

Terug
Bovenaan