Nipt uitslag AMC wanneer?

<p>Hoi dames, </p><p>Ik vroeg mij af wie van jullie ook de nipt test heeft gedaan in het AMC? En wanneer jullie de uitslag kregen? Ik heb het net vorige week laten prikken. Hoopte nu al uitslag te krijgen.. Maar nog niks..</p><p> </p>

Volgens mij is het overal 7 tot 10 werkdagen. Dus als je het vorige week vrijdag hebt laten prikken zijn dit pas 5/6 werkdagen. Werd het naar je verloskundige gestuurd? En heeft zij gezegd dat ze jou zouden bellen als het er was of dat je zelf mocht bellen? Ik mocht namelijk na 7 werkdagen naar de praktijk bellen. Uiteindelijk hadden ze toen de uitslag ook pas een dag later.

Nee ik het het zelf bij mijn zoontje al met 4 werkdagen en zojuist bij mijn vriendin gehoord die prikte net zo snel als ik en had het vandaag. Ik heb vorige week vrijdag geprikt. Vandaar mijn vraag of er ervaringen zijn hoe lang het AMC erover doet ?

Lastig hè wachten....
die van ons ging dan wel niet naar het AMC wil je toch ff laten weten hoe het bij ons ging...
ik kreeg op zondag een telefoontje vd verloskundige over de nipt, ze was op dat moment uitslagen aan het verwerken en dacht ik bel gelijk even. Dus hou er ook rekening mee dat je nipt uitslag nog verwerkt moet worden op de verloskundige praktijk en als het daar door bevallingen erg druk is het ook iets langer kan duren voordat je bericht krijgt.

Daarnaast staat bij de nipt ook dat je de uitslag binnen 10 werkdagen krijgt nadat het bloed op het laboratorium is aangekomen...

@gebruiker dankjewel dat biedt hoop dat ik het in de loop van volgende week ook krijg 
@een snoes ja ik weet dat je het binnen 10 werkdagen krijgt...  Ik was benieuwd hoe lang het bij het AMC eventueel kan duren.. Maar wel apart dat je op zondag gebeld werd. Als ik vrijdag niks hoor ga ik zelf even bellen.. 

Terug
Bovenaan