NIPT uitslag, na hoeveel dagen?

<p>Hello iedereen!</p><p>afgelopen maandag ochtend om 07:30 bloed af laten nemen voor de NIPT test. De uitslag komt binnen 10 dagen echter een vriendin van mij had de uitslag binnen een week al, wat is jullie ervaring met de nipt uitslag?</p><p>Na hoeveel dagen en gebeld door de verloskundige en wat vertelde ze?</p>

Tegen alle verwachtingen in in 4 werkdagen en dat terwijl er feestdagen tussen vielen.
Werd inderdaad gebeld door verloskundige en was een kort telefoontje want de uitslag was goed

Ik heb me vorige week vrijdag in het LUMC laten prikken en het bloed ging naar het Erasmus. En vandaag kreeg ik een positieve uitslag terug. Dus precies 1 week voor mij

Dinsdags geprikt en zaterdags belletje van VK met positieve uitslag! Was veel sneller dan ik had verwacht! Ze hadden gezegd dat het 10 tot 12 dagen kon duren!

Woensdag bloed geprikt en ik kreeg op dinsdag een telefoontje van de verloskundige dat alles goed was. Erg snel dus! Mijn bloed is naar maastricht verstuurd. 
Nog even een vraagje: ik zie dat veel dames het geslacht te horen krijgen nav de nipt. Hoe zit dit? Mijn verloskundige heeft hier niks over verteld. 

Terug
Bovenaan