nlijtig liesje

Hoi hoi,

Ik zag je bericht en dacht direct oh wat leuk! Wat grappig dat wij zoveel overeenkomsten hebben. En als ik het me goed herinner zijn we ook ongeveer even oud, tenminste ik ben bijna 29 ( 22 april) En jij?

Helaas woon ik niet bepaald in de buurt van Rotterdam, ik woon namelijk in Groningen. Maar goed wel leuk om eens wat uitgebreider contact te hebben via het forum en als we dan inderdaad een keer willen afspreken, is het voor mij niet zo'n probleem om een keer jouw richting uit te komen. Een vriendin van mij woont in Den Haag, dus die afstand rij ik wel vaker.

Hoe heten jouw kinderen ook al weer ( sorry daar ben ik echt heel slecht in )

Groeten Carina

Ja, ik wordt dit jaar 31 (eind juli).

Groningen he, dat is niet echt om de hoek, haha. Nou, als je een keer in de buurt bent misschien wel leuk om wat af te spreken. Laat maar weten dan. Via mail ben ik te bereiken op: ikbenschatje@yahoo.com. Daar kan je mijn 'echte' mailadres krijgen.
Kunnen we evt. ook wat meer contact hebben. Vind dat op een forum toch nooit zo prettig.
Ik lees altijd graag alles mee, en moet af en toe echt reageren, maar houd er niet zo van om ons hele reilen en zeilen voor iedereen bloot te geven. Zo zal ik ook nooit foto's op internet plaatsen.

Ach, ik zie je mailtje wel tegemoet.

Gr Liesje

Terug
Bovenaan