Noah geboren!

Hoi meiden,

Afgelopen dinsdag 13 januari is onze prachtige knul Noah Julian geboren. Hij weegt 3430 gram en is helemaal gezond!
Wat een wonder is het he... we kunnen de hele  dag wel naar 'm zitten staren, helemaal verliefd!!
De bevalling vond ik behoorlijk zwaar, de weeen begonnen om 8 uur 's ochtends en kwamen vrijwel direct al om de 2 minuten. Om 2 uur 's middags had ik 3 cm ontsluiting maar hield ik het niet meer, dus ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor een ruggenprik. Deze werd eerst per ongeluk verkeerd geprikt, maar na de tweede poging werkte 'ie godzijdank. Toen ik vervolgens weer terug kwam op de verloskamer bleek ik al volledige ontsluiting te hebben dus is de ruggenprik meteen weer terug gedraaid en mocht ik na een uurtje gaan persen (heb wel dus evengoed een héérlijk pijnloos uur doorgebracht), alleen waren de persweeen niet sterk genoeg dus kreeg ik weeenopwekkers in m'n infuus. Afijn, na 3 kwartier persen bleek dat hij klem zat en hebben ze een knip gezet en hem met de vacuumpomp gehaald.
Ik heb 4 inwendige en 5 uitwendige hechtingen.

Best wel heftig dus allemaal, maar toch ook een hele bijzondere ervaring. Ik vond iedereen in het ziekenhuis waanzinnig aardig en meelevend, maar bovenal... wat een geweldig mooi wonder krijg je er voor terug zeg!

Voor alle meiden die nog moeten bevallen: veel succes!

Liefs, 10e

Hoi meis,

Goh wat een verhaal ja idd je bent het snel vergeten als je wondertje bij je krijgt!!1
Fijn dat alles goed met jullie gaat van harte meid en lekker je laten verwennen je hebt het verdient!!!

Liefs Sandy 39wk en 2dgn

Hoi 10e,

Ik was hier even aan het spieken of jullie knulletje al geboren was en wat zie ik...! Gefeliciteerd met Noah, mooie naam hoor, geniet er maar lekker van en ik spreek uit ervaring: die knip voel je na een tijdje echt niet meer. Hopelijk zit je ondanks dat toch op een grote blauwe wolk!

Groetjes Muizeke (mama van Daantje die alweer 11 maandjes is)

Gefeliciteerd,

Ik moest ook even reageren, ik lees hier namelijk regelmatig mee en ben zelf augustus uitgerekend en ik ben een voorjaars mama van 2008 van een prachtige zoon Noah!!!
Geweldige naam!

Geniet ervan

Terug
Bovenaan