Noah voor een meisje?

Persoonlijk vind ik NOA voor een meisje leuker. Noah vind ik leuker voor een jongen...

Liefs, Mar

Hoi Mamavandaan,

Ik vind Noah echt een prachtige naam.

Ik had deze naam ook op mijn lijstje staan voor een jongen en voor een meisje Noa. Maar mijn man was er niet helemaal weg van en deze naam is toch op het moment wel heel erg populair, dus hebben we hem gescharapt van ons lijstje.

Meestal is Noah een jongensnaam en Noa (zonder h) voor een meisje.

Ik vind voor een meisje Noa het mooist.

Succes ermee.

Kruimel ( 29.1 wkn )

Zonder de h is mooier, maar niet om je af te kraken of wat dan ook hoor, maar valt me wel op dat die naam echt vreselijk veel gegeven wordt...

Hele mooie naam, maar als ik me niet vergis net als een aantal hebben gezegd is Noa de meiden versie en Noah de jongens... Noah is overgens engels voor Noach... dus misschien is het handig daar even naar te kijken... maar blijft natuurlijk jullie keuze...
het klinkt zoiezo hetzelfde...

Veel succes met het zoeken naar jullie naam,
liefs Jazzie

Ik ken zowel een jongen als een meisje die Noah heten met een h. Maar inderdaad is Noa wel gangbaarder...

Hoi Mamavandaan,
Ik kan als de beste je vertellen dat Noa een leuke meisjesnaam is...Mijn dochtertje van 5,5 jaar oud heet Noa.Inderdaad kozen wij ervoor om er geen H achter te zetten, leek ons meer iets voor een jongen.Maar dat doet natuurlijk niks af aan de uitspraak.Wij vinden het een mooie naam, vooral zo met 2 klinkers achter elkaar.
Je hoort hem inderdaad veel nu, destijds stond hij ook al op de 20e plaats in de top 20 van populaire namen.Maar ik denk altijd, als je er  ZELF geen 5 persoonlijk  van kent maakt het toch niets uit??Daarom hebben wij hem ondanks dat je hem toen ook al hier en daar hoorde gekozen.
Succes met kiezen!!!!
Groet Missmama.(9wkn)

Hoi!
Ik vind Noa(h) ook een hele leuke naam.
Voor een meisje zou ik zelf de 'h' weglaten.
groetjes van Iejoor

Terug
Bovenaan