Hallo allemaal,
Ik heb de afgelopen maand al veel dit forum gelezen maar nog niet veel gereageerd. Als alles volgens het boekje gaat heb ik ook mijn NOD op 1 maart. Het is nog even afwachten. Ik ben nl eind januari gestopt met de pil na 11 jaar en heb totaal geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Voor ik aan de pil begin was ik erg onregelmatig ongesteld. Of ik menstruaties oversloeg ik weet het niet maar ik vond het toen niet erg.....
Nu ligt het anders ik hoop op een regelmatige cyclus maar houd er wel rekening mee dat ik er geen pijl op kan trekken. Afwachten dus.
We zijn ook gestopt met de pil met het idee nu komt het dan komt het maar we gaan ons er niet heel erg mee bezig houden. Onbewust ben ik er toch meer mee bezig dan ik eigenlijk gehoopt had. Ik ben niet aan het temperaturen of aan de slag met ovulatietesten maar houd wel het slijm in de gaten. Deze heb ik volgens mij twee weken geleden gehad, dus dat kan een teken zijn van een regelmartige cyclus. Verder ben ik wel moe en slaap ik behoorlijk veel en diep, is mijn eetlust anders dan normaal. Dat zou ook van het ontpillen kunnen komen.
Ik vind het toch behoorlijk spannend en ben van plan om dit weekend te gaan testen indien de rode duivels zich nog niet hebben gemeld.
Groeten,
J