NOD 1 nov. getest en niet zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik heb gisteren getest en ik zag geen streepje. hopelijk was ik te vroeg met testen. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik een dag ervoor testen en viel de test positief uit. hopelijk wordt ik niet ongi en kan ik 1 nov er nog een test aan wagen.
wie heeft zijn nod ook rond de 1e
groet Lotte

Hallo,
Ik heb NOD 2 nov en vandaag negatief getest.
Groetjes Hanneke

Ik geloof dat ik vandaag mijn NOD heb,  ben nog niet ongi, maar  heb nog niet getest.
'k denk ook dat het vandaag nog wel komt, heb al een paar dagen krampjes, steekjes, en dat weeige gevoel onder in m'n buik. Als het wegblijft test ik denk ik morgenvroeg.
Spannend!!!
Twee weken geleden, op donderdag was ik bij de gynaecoloog. Door de inwendige echo kon hij zien dat er eitjes gezeten hadden, hij zij niet wanneer de eisprong dan geweest zou zijn, .
Ik denk dus op de woensdag, vandaag 14 dagen geleden.
Meestal ben ik wel meteen 's morgens ongesteld. Dus nu loop ik al wel de hele dag er aan te denken. 1 november vorg jaar ben ik gestopt met de pil, en vanaf die tijd zijn we dus ook bezig om zwanger te raken.  
Succes met wachten, en hopelijk is het raak!!!
groet, MOON

Ik ook morgen mijn NOD. Althans voor mijn mk had ik altijd cylus van 28 dagen en ben 4-10 okt voor t eerst weer ongi geworden. Ga dus maar weer uit van die cyclus. Gisteren met MAtcare neg. getest (was erg nieuwsgierig haha) Maar bij vorige zwangerschap had ik ook pas na 3 dagen overtijd pos. getest. Dus morgen afwachten

Hoi Lotte,

Ik heb mijn NOD op 4 november, ben benieuwd, nog een paar dagen afwachten.
Is voor mij de eerste ronde.

Groetjes Patries.

Hallo,
Vandaag is mijn NOD, maar tot nu toe nog niet ongesteld!!!
Hopen dat het zo blijft, maar ik ga er niet vanuit.
Groetjes Hanneke

Ik dus vandaag mijn rd-tjes gekregen. Helaas, op naar de volgende ronde

Hallo,
Ik ook toch zaterdag (2 dagen na NOD) ongesteld geworden, op naar de volgende ronde.
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan