nod 10 februari!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Zijn er nog andere meiden die hun nod rond 10 februari hebben?

Ik vind het wel spannend. Ik voel helemaal niets raars. Niet misselijk, duizelig, pijnlijke borsten..helemaal niets! Dus ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben en gewoon ongi ga worden.

Wordt ik niet ongi, dan is dat mooi meegenomen en anders is de teleurstelling hopelijk ook niet zo groot. Maar ja, je wilt het toch wel graag, he?!
mmmm, wat ik nu opschrijf is erg tegenstrijdig, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ik ben benieuwd of er nog veel meiden hun nod volgende week hebben en wat die voelen enzo!

Groetjes, Tess.

Hoi,

Ook mijn nod is waarschijnlijk rond die dag. De vorige keer had ik mijn eisprong heel goed gevoeld, maar deze keer niet. Balen. daarom kan ik het niet goed zeggen.
Ik voel me alleen de laatste dagen bij vlagen misselijk. Een weeig gevoel. En ik  heb ook een paar dagen een slechte bui..
Ach we zien wel. Ik drink me suf aan frambozenthee en trek ook thee van gember. Schijnt goed te zijn voor de baarmoeder.
Wacht dus rustig af........Succes de komende tijd. niet teveel aan denken. je kunt het toch niet beinvloeden. En ik hoor ook wel eens dat vrouwen helemaal niks voelen, dus......

D

Volgens mij gaat het er deze maand niet in zitten voor mij :( Ik heb al sinds gisteravond menstruatiepijn in mijn buik, maar het komt maar niet.

Getver, wat is dit irritant zeg!!! als het dan toch moet komen, dan maar zo snel mogelijk....

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wegblijft Dianne!!!!

Groetjes, Tessje.

Hoi, gewoon afwachten.....Je weet maar nooit.
We zien het wel.Ik hoop wel dat ik zwanger ben, want anders ben ik echt een bitch! Ben zooo humeurig!!!!! Dan heb ik veel uit te leggen aan mijn man.....Al die excuses die ik steeds moet doen.
anders gaan we gewoon op voor de volgende ronde...

D

Ik kan me voorstellen dat je er humeurig van wordt. Het is toch een teleurstelling...

Hoe lang zijn jullie al bezig?

Groetjes, Tessje.

Hoi, we zijn pas bezig met de derde ronde. Heb dus niks te zeuren. Ik hoop dat mijn humeur te maken heeft met een evt. zwangerschap. Ik heb begrepen dat dit ook een symptoom kan zijn......
Ik ben druk met verslagen van een cursus. Vandaar dat ik deze dag om een paar uur even op het forum ben. Leuke afleiding....

D

Ik mijn nod rond 11 februari. Tenminste dat denk ik. Mijn cyclus is niet helemaal geregeld en is ook nogal lang. Ik hoop maar dat we goed gevreeen hebben deze keer.
Rond de 28e, klopt toch?

Heb wel al een paar dagen last van mijn rug en buik. Zouden dat ook zwangerschapstekenen kunnen zijn? Mijn ovulatietesten hebben telkens aangegeven dat ik geen eisprong had. Maarja, misschien werken die dingen helemaal niet.

Terug
Bovenaan