NOD 10 maart!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik heb pas 2 x een cyclus gehad zonder mijn pil. de eerste was 33 dagen en de 2e was 32 dagen. dus ik ga er maar vanuit dan mijn NOD 10 maart is (dus 33 dagen)

hebben jullie allemaal een regelmatige cyclus? (dus altijd precies evenveel dagen)

ik weet nu namelijk niet echt mijn NOD dag te bepalen....
SPANNEND!!! 11 maart dus maar testen!!!

hoi ik heb ook geen regelmatige ciclus schommel tussen 27......32 dagen.mijn nod=+-7maart.

groetjes iris

Nog eentje die druk aan het wachten is....

Mijn nod is 9 maart, dus als het goed is mag ik over 10 dagen aan de bak..

Ik ben eind december gestopt met de pil, dus ik ga uit van m'n laatste cyclus en die was 34 dagen... Ik heb dus geen idee of het deze keer ook 34 dagen zal zijn, maar ik zie wel..

Hebben jullie al kindjes??

Groetjes Mylene

quote: mylene81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 19:01:36'));

Nog eentje die druk aan het wachten is....

Mijn nod is 9 maart, dus als het goed is mag ik over 10 dagen aan de bak..

Ik ben eind december gestopt met de pil, dus ik ga uit van m'n laatste cyclus en die was 34 dagen... Ik heb dus geen idee of het deze keer ook 34 dagen zal zijn, maar ik zie wel..

Hebben jullie al kindjes??

Groetjes Mylene

hoi mylene ik heb een dochter van 2.5j .jullie schrijven altijd van dan mag ik aan de bak maar voor die tijd dan !!!!!!!!!
groetjes iris

Hoi,

Ik zit nu in de 4e cyclus, na het stoppen met de pil.
Mijn 1e rond ewas 29 dagen, de 2e 31 en de 3e 32.
Uitgegaan van de langste cyclus moet ik rond 25 februari mijn nod hebben.
Ik denk alleen dat het nu weer wat later zal  zijn omdat de ovutest nog niet positief is geweest en ik mijn ei gisteren gehad zou moeten hebben,.
Dus maar weer afwachten

Groetjes Mickey79

Na het stoppen van de pil heb ik nu 2x een ''natuurlijke'' cyclus gehad van 22 dagen....ja kort he?!

Terug
Bovenaan