NOD 10 t/m 14 sept

<p>Ronde zoveel.. Mn bestie die zwanger is van een tweede.. baby’s die overal worden geboren in m’n directe omgeving. Zwangere vrouwen of baby’s overal op vakantie.. Net terug, en hoop zó dat het deze ronde raak is. Deze week rond dinsdag m’n NOD. Wel krampjes.. Maar elke maand is anders, al 3x gedacht zwanger te zijn.. Maar nu ruim een jaar verder moest ik toch wel een traantje laten in de auto na het nieuws van m’n bestie ?</p>

Heel herkenbaar gevoel. Je gunt je bestie natuurlijk het geluk van haar zwangerschap maar soms voelt het gewoon oneerlijk. Waarom de 1 binnen een maand zwanger wordt en de ander pas na een jaar of langer. En inderdaad, vanaf 't moment dat je besluit om voor gezinsuitbreiding te gaan... Zie je ineens overal baby's of babykleertjes etc. In mijn directe omgeving ook veel zwangeren en pasgeboren baby's. Heel lief en leuk maar toch kan ik niks aan dat gevoel doen van... Maar ik wil er ook 1 ?.
Mijn NOD is ook morgen als het goed is. Maar deze maand geen ovulatietesten gebruikt om het een beetje meer los te laten. Nu echter al spijt van. ? Want weet dus nu niet precies wanneer mijn NOD is.
Sterkte! 

Mijn Nod is pas 6 okt maar weet hoe je je voelt,
zie ook overal baby’s, mensen die zwanger zijn in directe omgeving, op zowat elke reclame die voorbij komt haha misschien is het omdat we het gewoon graag willen dat het meer opvalt. 

Ik vind het vooral zo vervelend dat je nergens anders meer aan kan denken lijkt het wel. Allereerst gun ik iedereen om me heen een mini, met heel m’n hart.. Maar onszelf ook ❤️ Afgelopen 2/3 maanden hadden we het echt even losgelaten, zo fijn.. Maar deze maand vol er tegenaan.. Maar omdat morgen of donderdag (spotte vorige maand op de dinsdag eerst bloed bij afvegen maar werd donderdags pas echt ongesteld dus weet niet zo goed wat telt) denk ik nergens aan en durf bijna niet naar de wc ? Hebben jullie dat ook? 

Jaa heel herkenbaar! Heb de laatste dagen ook wat meer afscheiding. Dus als ik wat 'nattigs' voel ben ik gelijk bang dat ik ongesteld geworden ben. 
Ik tel m'n ongesteldheid meestal vanaf de dag dat ik echt tampon oid nodig heb. Hangt ook een beetje van de lengte af. Als ik 2 dagen heel licht bloed en dan 3 dagen normaal en dan stopt 't dan tel ik vanaf die eerste dag. Maar als ik 2 dagen licht bloed en dan nog 5 dagen normaal dan tel ik vanaf die 3e dag. Als dit nog logisch klinkt ?
Wanneer ga je een test doen denk je? 

Hihi ik snap wat je bedoelt ? Naja uiteindelijk is het afwachten.. Ik weet niet zo goed wanneer ik wil testen. Ik ben inmiddels al een aantal keer teleurgesteld geweest, ik wil vooral kalm blijven ☺️
Wanneer ga jij testen? 

Ja ik zit ook niet op weer een teleurstelling te wachten maar wil wel graag weten waar ik aan toe ben. Ondertussen nog niet ongesteld. Dus ik wacht morgen af. Haal dan eind van de middag (zolang ik nog niet ongesteld ben geworden) een zwangerschapstest en dan test ik donderdagochtend denk ik. Dat zou dan 2 dagen na m'n nod zijn als ik ervan uitga dat m'n cyclus even lang is als deb vorige keer. En als ik uitga van m'n langste cyclus tot nu toe dan zou m'n nod donderdag zijn dus dat komt dan mooi uit. 

Terug
Bovenaan