Nod 12 dpo

<p>Hoi Dames,</p><p>iemand enig idee? In principe heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. Wel in mijn eisprong iets later dan de ‘gemiddelde’ vrouw. 6 april was mijn eerste dag vd laatste ongesteldheid. 20 en 21 april had ik smiley van de cb ovulatie. 22 was deze weg. <br />in principe zou ik vandaag ongesteld moeten worden maar tot op heden geen kramp te bekennen. Helaas ook een negatieve zwangerschapstest. Volgens mijn berekening ben ik nu 12 dpo. Zou t nog kunnen? Of zal ik deze maand als ‘mislukt’ beschouwen en mezelf een lekker wijntje inschenken vanavond? </p>
 
Hoi ! Ik had ook 21 april een knallende ovulatie test , hoelang je je LFmeestal? Meeste hebben vgm een lf van 14 dagen .. dus dan nog even twee dagen wachten  

ik ben ook nog niet ongesteld maar heb wel Corona ( vandaag achter gekomen ) dus denk dat dit de reden is ..
ga voor je duimen !
 
 
Haa bloempje!
spannend, spannend. Vorige keer had ik tijdens corona een paar dagen een veel leukere positieve test... helaas liep dat uit op mk maar hoop dat jij ook een leuke test krijgt! en het goed mag blijven gaan...


normaal is mijn cyclus echt 28 dagen. Op de dag af, soms iets korter zelfs... de lf fase is bij mij iets korter. Ik heb heel lang zonder ovu testen gedaan, want dacht mijn ei wel te herkennen maar die bleek toch echt 2 dagen later te zijn... 
nu echt nul symptomen, geen symptomen op zwangerschap maar ook niet op menstruatie! Inmiddels wel bijna 100 testen verder haha! 


 
 
 
Ik herken het vooral het testen ! Ben ook ondertussen 100 testen verder ?
hoop voor je dat het raak is ! Heb hele gevoelige borsten , misselijk maar ook heel veel keelpijn en hoesten en vooral zweten ! Dus denk dat dit allemaal met de Corona te maken heeft ! 


Mag ik vragen of jij voor of na je positieve coorna test een positieve zwangerschapstest had ? 


veel liefs 
 
Haha kan natuurlijk ook een mix wezen... 
ik had tijdens corona positieve test.. geloof 4/5 dagen nadat corona vast was gesteld.. maar had corona tijdens die enorme piek dus wellicht had ik het al eerder.....en had nul klachten van corona... eigenlijk toen een test voor de zekerheid haha
 
Dankjwel voor je reactie ! Ik heb beide vaccinaties gehaald dus hoop stiekem dat het toch gelukt is deze maand en anders op naar volgende  maand ! 


houd je me op de hoogste via het forum ? 


veel liefs 
 
Heb het wijntje idd laten staan hoor!
helaas wel ongesteld geworden vanmorgen! Dus dan vanmiddag dat wijntje maar ;)
 
hopelijk van jouw kant leuker nieuws bloempje
 
Terug
Bovenaan