nod 12 mei..... vanochtend bruin bloed?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ýk ben 33 jr en bezig voor mijn 2de (ronde 1). Ik heb normaal een cyclus van +/- 30 dagen. Vanochtend vroeg een veegje bruin bloed na de toiletgang. Nu is het weer gewoon. Kan dit innestelbloed zijn???

Volgens de vr.kalender heb ik rond de 28 apr. de ei-sprong gehad.

Wie weet dit??

Groetjes Nathalie en BVD

Hoi Na,

Het kan denk ik wel innestelingsbloed zijn...
dat kan namelijk  van 5 tot 10 dagen na je eisprong ..
Ik hoop het voor je!
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi!

Ik vrees dat je ongi eraan komt meid..

Groetjes, Floor.

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Als het ongi was / is heeft het nog niet doorgezet. Het is bij die ene keer gebleven tot nu toe. Ik heb wel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik maar niet zo sterk als dat ik ongi wordt. Ik hoop toch dat het inestelingbloed   is. Naar mijn berekeing moet dat toch nog kunnen. Maar ja zwanger worden is altijd een kleine kans van maar 25% per ronde.

Maar WAAAAAAAAAAAAAAAACHTEEEEEEEEEEEEEEEEN........

er zit niets anders op. Wat me trouwens wel opvalt is dat ik om het minste moet janken bijv. een zielige film. Dus mijn hormonen zijn wel in de war.

groetjes Nathalie

Hoi hoi,

Hormonen kunnen veel doen bij vrouwen laten we hopen
dat het de zwangerschapshormonen zijn.
Heel veel succes ermee.

Veel liefs Ronda

Hallo,

Nog steeds geen ongi wel krampen onderin mijn buik. Kan ongi zijn   of bandenpijntjes. Is moeilijk om uit elkaar te houden. Net weer lekker zitten janken bijde verhalen van auteur mamalina van vandaag. Ik houd er maar de moed in !!! Ik ben vandaag ineens wel een stuk rustiger. En pijn in mijn billen maar dat komt van het sporten gisteren. Ik wist niet dat daar zoveel spiertjes zitten.

Liefs Nathalie

hallo,

Ben ik weer. Gisteravond en vanochtend weer twee van die vegen. Elke keer denk ik nu wordt ik ongi. Maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Het lijkt niet door te zetten of is het toch innestelbloed. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. nod is morgen. Ik ben erg benieuwd. Nog iets raars. Ik lag gisternacht in bed en ik kon niet in slaap komen. Ik heb het 4 uur zien worden. Dus toen mijn man opstond had ik nog niet eens geslapen. Het leek erop dat elk keer dat ik me omdraaide mijn maag doordraaide wat een misselijk gevoel veroorzaakte. Gelukkig sliep mijn zoontje vandaag uit tot 9 uur.

wie herkend dit?????

groetjes Nathalie

Dat je slecht hebt geslapen zal door de opwinding komen enne.. misselijkheid is bij mij een PMS-klacht.. Ik hoop dat de bloeding of doorzet, of wegblijft want die onzekerheid is niet fijn he?

Groetjes, Floor.

Terug
Bovenaan