NOD 13-07 wie ook? wie deelt de spanning?

A

Anoniem

Guest
Heey meiden,

Volgende week is het weer zover, de spanning loopt alweer langzaam op.
Dit is voor mij de 10de ronde voor het tweede kindje.
Bij onze eerste is het in ronde 14 na ziekenhuisonderzoeken gelukt.
Ik ben een tijdje geleden bij een magnetiseur geweest omdat ik niet weer naar het ziekenhuis wil, hij gaf aan dat alles goed is en dat niks in de weg staat om zwanger te raken.
Hij vroeg ook of ik weer naar het ziekenhuis wilde gaan, hij adviseerde om hier mee te wachten tot na de vakantie, hij heeft het gevoel dat het voor de vakantie goed komt, dat moet dan NU zijn.

Ik wil de spanning wel met jullie delen, wie heeft ook rond de 13de nod?

Liefs Andrea

hoi hoi.

ik heb ook volgende week mijn nod gellof ik.
ik was vorige keer twee week te laat ,
 en toen brak het door.
ik kwam net van de wc had ik 1 bloedstip.
heb ik anders nooit voordat ik ongesteld moet worden.
of het komt nu eerder.
mijn cycles was eerder nadat ik in maart was gestopt met de pilvrij regelmatig
maar afgelopen keer dus niet misschien heeft ook mede gespeeld de spanning dat het weg bleef, wie zal het zeggen.
dus voor jou nu ook spannende dagen
al een beetje aan het aftellen en heb je klachten???

kus en knuf jb

Hallo,
Mijn nod is 10 juli, en bij mij loopt de spanning ook aardig op!
Ik heb verder nog weinig klachten, normaal heb ik wel een week voor mijn ongi last van mijn borsten en nu nog helemaal niets.
Van mijn dochtertje was ik in  ronde 2 al zwanger, maar de 2e laat jammergenoeg wat langer op zich wachten. Bij de 1e was ik ook minder bezig dan nu, ik had toen ik een week overtijd was pas een zwangerschapstest gekocht, pas dat ik die nu al koop als ik een dag overtijd ben! Volgens mij begonnen de eerste kwaaltjes ook pas toen ik een week overtijd was pijljike borsten, en onderbuik voelde hard aan.
We zitten nu in ronde 6, en hopelijk ook de laatste ronde!
Hopelijk dat er volgende week goede berichten op dit forum staan!
Groetjes Rosalie

Hoi,

Ik ben ook aan het aftellen, heb nog geen klachten.
Vorige keer bleef mijn ongi 2 weken langer uit dan normaal, dus hopen, hopen en opeens bleef het bij dat hopen.

Meiden, dit keer gaat het lukken.

Lfs Andrea

Hallow Andrea,

Nou ik kan de spanning met je gaan delen bij mij is het rond de 12e.
Duimen Duimen Duimen
Dit is de 7e ronde dus spannend!

We houden elkaar op de hoogte!!
Liefs wij2

Dag dames,

Bij mij is dit "slechts" de eerste ronde, maar hoop toch dat het lukt. Ook al denk ik niet dat het de 1e keer al raak is. 18 juli moet het gebeuren of niet....Vind het allemaal zo spannend! Succes allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal goed nieuws te melden hebben deze maand!

groeten

Hee spannend zeg!!! Mijn nod ligt denk ik rond de 15e. Is dit niet zo dan krijg ik onderzoeken in ziekenhuis. Dus het is zoiezo erg spannend.
We duimen

Heey meiden,

Fijn dat we dit samen kunnen delen, ik hoop dat we straks ook het goede nieuws met elkaar mogen delen.
Lief dat iedereen zo meeleeft.

xx Andrea

Terug
Bovenaan