nod 13 nov.

A

Anoniem

Guest
 hoi meiden,

2 week geleden had ik duidelijk slijm(sorry) waar je draadjes van kon trekken, natuurlijk meteen geklust, verder deze maand niet zoveel. nu heb ik al ruim een week kleine steekjes in mijn borsten????? en ik heb nu heel veel last van helder slijm, en normaal bruine afscheiding voor mijn nod???

ik heb gisteren wel een test gedaan, kon mij weer neit inhouden maar die gaf negatief aan.

wie owie heeft dit ook???

liefs Tamara

Hoi Tamara

Spannend hoor!
Ik zal voor je duimen.

Liefs, Sarah

Heey Tamara!

Dus ook voor jou zijn de spannende dagen aangebroken? Mijn nod is vrijdag (11 nov). Heb geen idee wat ik moet / kan verwachten.

Ben telkens onwijs misselijk, tussendoor eet ik nu telkens van die droge crackertjes om het lege gevoel een beetje weg te werken. Kortom, ik voel me niet zo lekker...

Vorige maand had ik dat dus ook, die misselijkheid enzo. Was er toen zowat van overtuigd dat ik zwanger was, maar helaas was dat dus niet zo. Dus ik hou er nu ook maar rekening mee dat het weer niet zo is. Misschien komt die misselijkheid wel door de zenuwen/stress.

Als ik niet zwanger blijk te zijn, gaan we binnenkort naar de ha. We zijn nu al in ronde 12 beland en ik zou weleens willen weten of er misschien iets aan schort bij een van ons.

Ik blijf je in ieder geval volgen hier... enne, misschien kunnen we dit keer wel samen door naar een 'ander' forum. (de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch?)

Liefs van Bloempje

Hoi Tamara,
Toevallig! Mijn NOD is ook 13 nov.
Valt niet mee, dat spannende afwachten.....
Succes hoor, enne... laat gauw wat van je horen zodra
je meer weet!

Esther.

Hoi Tamara,

toevallig, mijn NOD is ook de 13e (misschien is 13 eindelijk een geluksgetal voor ons).
Ik heb al een langere tijd dat ik een raar gevoel in mijn buik heb. Die voelt opgeblazen aan en ben misselijk erbij. Maar ik blijf gewoon ongi worden dus niet zwanger.
Maar deze maand het ik last van mijn borsten. Mijn tepels....oe... ernaar wijzen doet al zeer en mijn borsten worden ook voller (op zich niet erg, ik kan wel een beetje erbij gebruiken ha ha).

Nou, duim duim duim dan maar dat de 13e dit keer wel een echte NOD is !!

Liefs
DiSilva

Hoi Tamara

Nou mijn NOD is ook de 13e en ik heb precies hetzelfde!! Gisteren ook de test gedaan ik kon echt niet meer wachten maar helaasssss!! Nog even geduld! Succes ik zal duimen voor je
Groetjes Arosa

Grappig...
Mijn NOD is ook 13 november!
Vanmorgen een test gedaan, véél te vroeg natuurlijk: negatief. Ach ja, ongeduld.
We zien het wel, ik let maar niet teveel op alles wat ik wel, niet en af en toe voel.

Hoi Tamara (en de anderen),

Ik heb morgen mijn NOD en tot nu toe heb ik alleen maar helder en veel slijm en normaal heb ik ook altijd een dag van te voren bruin slijmverlies en nu dus niet. Ik heb wel flinke pijn in mijn onderbuik maar dat zegt niets. Ook ben ik bij vlagen misselijk.
Dus eigenlijk erg herkenbaar.

SPANNEND!!!!!

Ik ga steeds naar de wc om te plassen hihi. Ik vind het zo spannend!!

succes allemaal. We duimen voor elkaar!!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan