NOD 14/15 SEPT

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

het heeft niet mogen baten afgelopen maand. Nu vol goede moed op naar de volgende.
Zijn er nog meer rond deze tijd NOD??? Ben benieuwd....

Vraagje: Ik temp nu al 3 maanden en stel vast, dat ik nogal grote sprongen maak. De ene dag 35.4, de andere dag 35.9, soms is het verschil van de ene naar de andere dag zelfs 0.6 graden. Zelfs na de eisprong (die de kalender berekent) wisselt het nog wel eens. De temp is wel hoger dan gemiddeld, maar maar ook daar zitten sprongen bij die verschillen tot 0.4 graden.

Is dit normaal?

Hoi,

Mijn NOD is 13/14 september. Wacht dus graag met je mee. Voor ons is het ronde 2. Afgelopen maand vond ik het echt reuze spannend, dat had ik niet verwacht! Maar afgelopen zaterdag voelde ik al aankomen dat ik ongesteld zou gaan worden. En zondag ochtend was het raak! Jammer maar helaas.

Ik kan je geen antwoord geven over 'temperatuur' vraagjes want ik ben nog erg onervaren.

vruchtbare groetjes

Hallo,

mijn NOD is 13 september, dus we gaan aardig gelijk op.
Voor ons is dit de tweede maand dat we er serieus mee bezig gaan.

Over temperatuur kan ik je niets zinnigs melden, dat heb ik nog niet bijgehouden. We proberen het eerst zo, maar ik  heb wel ovulatietesten besteld...wie weet klussen we wel op de verkeerde dagen.

Succes!

Hai Ingemoppie,

De eerste keer dta ik ging tempen schommelde het bij mij ook zo erg. Heb toen maar 1 cyclus hoeven tempen, was toen zwanger. Deze keer begin ik aan mijn 2e cyclus. Deze is een stuk regelmatiger qua temp. Nu temp ik op ene vast tijdstip en is mijn alcoholgebruik een stuk lager dan toen (ben in december zwanger geraakt en tja dat is nou net 1 van de gezelligste maanden met feestjes.) Dat kunnen redenen zijn voor de schommelingen.

Succes en hoop dat je snel klaar bent met tempen.

Laatste menstruatie:  
19 augustus 2006

Cyclusduur:  
36

Meest vruchtbare dag:  
9 september 2006

Eisprong dag:  
10 september 2006

Innesteldag:  
15 september 2006

Positieve bloedtest mogelijk  
20 september 2006

Positieve thuistest mogelijk  
24 september 2006

dit zou de mijne zijn

liefs kelly

Hoi allemaal,

Ik kom ook hier op de wachtbank zitten!!

Mijn NOD is rond 15 september. Het is voor ons de 2e ronde voor een 2e kindje.
Ik hoop er deze maand wat meer afstand van te kunnen nemen.
Gelukkig gaan we over 1 1/2 week op vakantie.

groetjes, Ikky

Terug
Bovenaan