NOD 14 december??

A

Anoniem

Guest
Daar was ik weer. Hopelijk heb ik hem nu wel goed gedaan.
Zijn er nog meer dames die op 14-12 hun NOD hebben? Wij zitten nu in ronde 10 geloof ik, ben de tel een beetje kwijt. Deze week ben ik begonnen met temperaturen op aanraden van de ha.
Hoe ver zijn jullie?

Groeten Westie

hey ik heb me nod ws de 13e maar dat is evenb afwachten!! ik looop bij de gyn omdat ik pcos heb!!! kus kus

dat zijn kleine cystes op je eierstokken en dat daardoor je eitjes niet goed kunnen groeien!!! heb toen eerst 7 dagen 4 keer per dag provera geslikt om ongesteld te worden! Toen werd ik 12 nov ongi en toen moest ik op dag 3 beginnen met clomid ( medicijn die er voor zorgt dat je ei groeit) die moest ik tot dag 7 slikken! Op dag 10 moest ik terug komen en toen moest ik om de 2 dagen terug komen! afgelopen dinsdag moest ik weer komen en toen was me ei 33 mm!! maar nog niet gesprongen toen moest ik dond weer komen en toen waren ze niet meer te zien dus waren ze gesprongen! nou moet i dinsdag bloedprikken! en dan een week later weer bellen voor een afspraak!! dus het wordt even afwachten!! kus kus

Hoi Westie,

ik heb mijn nod op 11 dec.
Afgelopen twee weken weer fijn geklust
Nu is de tijd van het afwachten weer begonnen...
Het is voor ons ronde 6, dus nog redelijk "vroeg".
Suc6 en ik hoop dat jullie binnenkort een positieve test in handen mogen houden!!!

Groetjesss,
Ashley.

Hallo allemaal, ik heb mijn nod op 13 december.We hebben deze maand om de dag geklust bijna 2 weken lang, we hopen dus dat het iets heeft opgeleverd??!!!Begint alweer spannend te worden. Elke maand denk ik weer, laat nu maar gewoon gebeuren, je hebt er toch niets over te zeggen. Maar mij lukt het niet om er niet mee bezig te zijn. We wachten gewoon met zijn allen af. Su6 allemaal, op een vruchtbare ronde. Bij ons is het ronde 7. Groetjes Kim

Terug
Bovenaan