NOD 14 oktober

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

als ik mijn laatste cyclus aanhoud (30 dgn) is mijn NOD 14 oktober. Het is onze tweede ronde voor een tweede wonder.

Ik moet dus nog even afwachten maar houd jullie op de hoogte,

een trotse mama

Mijn NOD is overmorgen we zitten in de 7e ronde inmiddels, ook voor een 2e hummel trouwens. Ik vind het nu heel spannend worden. Ik voel namelijk weer vanalles. Maar deze maand is het anders dan de vorige 6 maanden waarin ik ook vanalles voelde. Ik heb namelijk echt last van mijn borsten nu. En dat had ik bij de 1e ook. Maar ik hou er wel rekening mee dat mijn hoofd mij weer eens lekker voor de gek houdt. Succes jij in ieder geval...

Hoi,

spannend hoor! Wanneer ga je testen?

Ik weet ook nog wel dat mijn borsten mij bij de eerste vertelden dat er van alles speelde...

Laat je nog weten hoe je getest hebt?

Een trotse mama

hoi hoi

mijn NOD is de 15de... zullen we samen naar die datum toeleven!

groetjes!

Dag meiden!

In aug. gestopt met pil en sinds gisteren begonnen met klussen. Ben in die tijd 1x heel licht  ongesteld geweest (cyclus van 26 dagen). Mijn NOD zou dan op 17 oktober zijn... Ik vind het in ieder geval allemaal heel spannend!

Groetjes,
Jana

Dag Dames,

Mijn NOD is als het goed is 13 oktober. 3de poging voor ons eerste kindje. Ik ben deze maand begonnen met ovulatietest en had vanmiddag 2 streepjes en ga dus nog even veel aan het klussen. Mn klusweek zit er overmorgen weer op.

Hopen dat het deze maand wel raak is.We zijn nog niet zo lang bezig, maar je hoopt het toch dat het snel lukt.

Ik hoop ook voor jullie dat het allemaal goed gaat deze maand en dat we met zn allen naar het juni forum mogen over 2 weekjes.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan