NOD 16-3, kaa?

A

Anoniem

Guest
Hoi kaa,

Jij hebt ook morgen je NOD zag ik, hoe is het bij jou?
Heb nu al een beetje de kriebels, eigenlijk al de hele week aangezien twee collega's van mij al hebben gezegd dat ik zwanger moet zijn.
Ik zal morgen ook extra voor jou duimen.

Succes groetjes leeuwtje 22

Hé Leeuwtje,

Spannneenndddd hé...er is nog niks te zien, maarja...hebben de hele dag nog hé
Leuk dat je ook aan mij hebt gedacht en duimt, doe ik ook voor jou hoor....zag je al staan op de NOD-Lijst!
Mocht het wegblijven ga ik pas zondag testen hoor.......ben de afgelopen 7 maanden eigenlijk wel écht op dag 28 ongi geworden op één maand na, toen was ik vier dagen overtijd toen ik ongi was dus dat houd ik wel in mijn achterhoofd!
Voel nog niks.......niet iets wat misschien op zwanger zijn kan lijken maar ook niks dat op ongi lijkt.....ga er toch maar vanuit dat ik ongi word......hoop dat als dat zo is de teleurstelling dan wat minder zal zijn!!!!!!!!!

Het enige wat we kunnen doen is duimen voor elkaar en afwachten!!!!!!!!

Houden elkaar op de hoogte oké?!

Sterkte vandaag

Liefs Kaa

Hoi Kaa,

Bij mij nog niets terwijl ik er normaal eigenlijk wel mee op sta. Ik voel nu ook helemaal niets niet dat ik zwanger zou kunnen zijn en niet dat ik ongi moet worden. Erg raar want ik had vorige week wel echt het idee dat het misschien zo zou kunnen zijn, had ook allerlei klachten enzo. Nu voel ik me gewoon kei goed en wacht maar af wat er komen gaat of niet. Maar zoals je al schreef we hebben de hele dag nog!

Ik hou je ook zeker op de hoogte hoor!

Liefs leeuwtje

oooooooooo ik word gek zeg, heb jij dat ook.....als ik er alleen al aan denk krijg ik al de zenuwen en hartkloppingen hahahaha ben zooooooooo benieuwd!!!!!
Ik zag dat jij ook in ronde 8 zit..........jeetje....kan toch géén toeval zijn
voor ons allebei moet 8 ons geluknummer worden vind je ook niet??!!!

pppppfffffffffff.....sterkte hé......

Liefs Kaa

Nou dames..................

Allebei heel veel sterkte vandaag.................. en niet te vaak naar de wc gaan.

Ik duim voor jullie!!!!!!

Met dit mooie weer, moet er toch goed nieuws op komst zijn !!!!!!!!!!

Gr.

Suus

Nou dames..................

Allebei heel veel sterkte vandaag.................. en niet te vaak naar de wc gaan.

Ik duim voor jullie!!!!!!

Met dit mooie weer, moet er toch goed nieuws op komst zijn !!!!!!!!!!

Gr.

Suus

Terug
Bovenaan