nod 16 juli en nog steeds niks

A

Anoniem

Guest
hey meiden

Wie had er nog meer zijn nod vandaag?

Ik heb de laatste dagen wel ongi klachten gehad zoals beetje vage krampen dus ik dacht hey het komt eraan maar ik moet zeggen dat het nu allemaal weer verdwenen is en de rode duivels er nog niet zijn en ik ook niet het   idee heb dat het er aan zit te komen maar toch vreemd dat ik dan toch eerst die vage krampen heb.

De laatste dagen dus wat vage krampen en erg veel witte afscheiding leek wel melk af en toe ( sorry hoor ) dus nu weet ik eigenlijk niet wat ik er mee aan moet heb mijzelf voorgenomen om pas a.s woensdag of vrijdag te testen omdat ik het dan zeker weet.

Wat denken jullie

Ben benieuwd hoe het bij jullie is die ook hun nod hadden.

X Tam

Hallo!

Ik heb vandaag mijn nod, en verder een beetje hetzelfde verhaal. Ongi-krampen lijken opeens weg, en wel veel witte toestand. Heb net een tampontest gedaan, en er was geen spoortje bloed te bekennen. En normaal heb ik dagen van te voren al wat gekleurde afscheiding. Maar kan me ook voorstellen dat het in mijn geval door stress komt, ik werk de laatste 2 weken wel gemiddeld 13 uur per dag!

Maar laten we hopen dat het bij beide raak is! Zal voor je duimen.

Groetjes,
Duin, 29 jr, 1e kindje, ronde 2, nod 17 juli

halo ik had gisteren mijn nod dag mar oook nog niks donderdag moet iknaar de huisarts ben benuwt liefs van jolanda

Hoi meiden,

Spannend he?
Ik had 13-07 mijn nod en ook nog niks aan het handje.
Laatste 2x wel 2 weken overtijd, volgend arts vroeg afgestoten vruchtje.
Heel spannend nu, ik duim voor jullie mee!

Liefs Andrea

Hoi,

Ook ik had gisteren mijn NOD,  maar de rode duivels kwamen precies op tijd. Had ook nog niet anders verwacht. Wij gaan door voor de 2e ronde.

Groetjes, Manon

Hai

Ik zou zaterdag ongi worden maar niks dus zondag getest negatief hmm dus nu maar wachten volgende week anders weer testen

liefs wies

Vandaag mijn NOD, maar tot dusver nog niks. Wel heb ik gisteren gigantische krampen gehad, net of er iemand met een naald in mijn onderbuik stak. Maar so far so good zal ik maar zeggen. Heb verder ook geen zwangerschapskwaaltjes dus het zal nog wel komen. Ik denk dat ik in de loop van deze week maar even ga testen als het dan nog niet zo ver is. Succes allemaal met wachten en testen!!

groeten Tina

Ik had vandaag mijn NOD. Mijn man en ik hebben gister alle "kwaaltjes" bij elkaar opgeteld en we wisten vrijwel zeker dat ik wel zwanger zou zijn. En zowaar: de test was het met ons eens!
Ik was nog maar net op het zwanger worden forum en ik kan alweer doorschuiven!
We zijn helemaal blij en verrast, want dit was de eerste echte ronde en ons zoontje is nu 10 maanden. Ik weet dat het nog heel pril is, maar toch.
Heel veel succes allemaal, zeker met wachten.

groejts
greet

Terug
Bovenaan