NOD 16 september

A

Anoniem

Guest
Ja ja hij komt dichterbij. En het wachten duurt zo lang!! ppffff erg he liever gisteren dan vandaag. Maar goed zondag mag ik testen.
Verder niet echt hele erge zwangerschapsklachten.
Wel iets gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden.
krampjes in de buik, vaag.....
heb t zuur, maar dat zal wel van eten komen.
vlagen van lichte weeiige misselijkheid(weet niet eens of het zo is)
moe, en had vreselijke hoofdpijn.
last van warm en dan weer koud.

hahaha vind het eigenlijk meer klinken als een griepje wat eraan zit te komen. we zullen afwachten.

gr Linda mama van Charlotte(2jr)

Hallo Linda,

Mijn nod is 15 september, als ik niet ong wordt ga ik denk ik ook zondagochtend testen. Het wachten is echter inderdaad supermoeilijk, misschien doe ik stiekum eerder ook wel een testje. Ik heb ook wat gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Verder ben ik nog niet erg chagerijnig en heb ik totnutoe weinig puistjes.
suc6 met wachten en ik duim voor ons allebei.

Groetjes,
Wietske

Hallo Linda en Wietske,
Ik heb mijn NOD de 18e, bij een cyclus van 28 dagen, maar is ook wel 33 dagen,  zit in de zevende ronde en zou het toch wel erg leuk vinden dat het nu een keer raak is. Heb ook last van mijn maag en gevoelige borsten, maar heb als ik ongi word ook altijd gevoelige borsten. Verder wel vaag misselijk maar dat zal wel psychisch zijn. Dat hoop ik natuurlijk niet. Succes met wachten!!
Groetjes,
Famke

Mijn NOD is zaterdag 15 september. Maar ik weet eigenlijk nu al dat ik niet kan wachten en dat ik vrijdag waarschijnlijk al een test ga doen...

Vorige keer is dit ook goed gegaan, helaas is dat toen in een miskraam geeindigd na 5 en een halve week.

Ik hoop dat het deze keer raak is voor ons!!! Spannend!!!

hey,

mijn NOD is ook de 16e! Ik kan ook echt bijna niet wachten met testen.
Ik ga gelijk s'ochtends testen. Het gaat me niet lukken om te wachten met testen tot ik overtijd ben.

Ik zal voor jullie allemaal duimen!!!

Groetjes Koekeltje

nou....zoals ik dus al schreef kon ik dus inderdaad niet wachten tot vrijdag...Ik heb vanmiddag een test gedaan (heb er toch genoeg, via internet zijn ze zo goedkoop...).

Maar wat belangrijker is: hij is positief!!!! Wel heel licht, maar toch echt aanwezig!!! Ik heb hem niet s chendsgedaan en eigenlijk veel te vroeg, maar ik lees overal dat een licht streepje ook een streepje is, dus ik ben helemaal gelukkig!!!

(ook  een beetje bang, mijn eerste keer raak is na 5 en halve week geeindigd in miskraam). Maar voor nu ben ik echt enorm gelukkig!!!!!

Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!!!

Liefs Merel

Terug
Bovenaan