NOD 17augustus???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Mijn NOD was 17-08 maar inmiddels ben ik al 2 dagen over tijd, ik heb al getest, maar die was negatief, maar ik heb ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden......
Wel heb ik al 3 weken last van zeer pijnlijke harde tepels, opvliegers(net of ik koortsaanvallen heb) en extreem zweten, en misschien een vies praatje; maar ik heb ook bijna geen afscheiding meer (terwijl ik dat altijd best hevig had)Verder ben ik erg moe slaap 10 uur rond en nog niet fit.....

Ik weet niet of ik dit al onder een zwangerschap kan verstaan....Vind het super spannend allemaal......

Mijn laatste pil was 16-07, en mijn eerste dag van mijn laatste ongi was 20-07.

Gaan jullie ook voor me duimen dat ongi weg blijft......

Liefs Jo2pie

Hi Jo2pie

Mijn duimen draaien overuren. Spannend!!
Hoop dat het raak is joh.

Ik kan je niets vertellen over zwangerschapsverschijnselen want ik ben eind juli ook pas gestopt me de pil. Voor mij dus ook ronde 1.

SPANNEND!!

Succes en hou ons op de hoogte!!

Liefs Bieb.

Hi Jo2pie,

Spannend joh...erg he die zenuwen.
Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent.
Ik weet wel dat de eerste keer dat ik was gestopt met de pil bij mij niet zoveel veschijnselen had. Ik was wel moe, had wel minder afscheiding maar verder niets....
Dus goeie hoop dat jij toch zwanger bent.
Ik duim voor je

Flower

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar moet je wel even vertellen dat de eerste cyclus zonder pil (veel) langer kan zijn dan je normale cyclus.
Bij mij duurde het ook zeker 2 weken langer dan toen ik de pil slikte.

Toch veel succes.
Ivy

hoi,
net als jij ben ik ook 2 dagen overtijd had ook de 17 ongi moeten worden.
Ik heb al 2 testen gedaan waarbij bij alle twee de testen een vage tweede streep stond. Morgen ga ik de derde test doen en daarna toch maar even naar de huisarts.
suc6 ermee hopelijk bben je wel zwanger
groetjes simone

Hoi,

Zonder je hoop de bodem in te willen slaan, moet ik me wel aansluiten bij het berichtje van Ivy. Bij mij duurde het 9 weken na het stoppen met de pil voor mijn cyclus op gang kwam, en bij sommigen duurt het zelfs nog langer. Heb toen ook heel wat testen verknald.

Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou een goed teken is!

groetjes, Inge

Jee wat een reacties.......

Ja ik weet ook niet goed wat ik ervan denken moet, weet dat de cyclus van de rel kan zijn, maar ik heb ook zulke rare klachten die ik anders nooit had....

Verwarring verwarring.........

We kunnen niets doen dan afwachten, maar spannend blijft het wel!!!

En simone21, ik heb me laten vertellen dat vaag ook zwanger betekend hoor!!!
Ik ga voor je duimen!!!

Liefs Jolanda

Helaas opoe is gisteren om de hoek gekomen, dus ik ga voor de volgende ronde................

24 september is mijn volgende NOD

Liefs Jolanda

Terug
Bovenaan