NOD 17e

Hoi Meiden, mijn nod was de 17e en zoals al eerder geschreven heb ik de rode "vrienden" nog niet op bezoek. Wel heb ik gisteren een gigantische steek in mijn buik gehad en daarna krampachtige pijn. De tranen sprongen in mijn ogen en ik moest echt even liggen. Ik dacht nu is het fout alleen de pijn zakte weg en er is nog steeds geen bezoek. Raar he? herkend iemand dit? Ik ga denk ik morgen testen maar ben onzeker en bang dat het mis is???
Liefs, onzekere Crienie
 
lieve crienie,

als eerste bedankt voor je lieve berichtje!

knap van je dat je nog niet getest hebt! ik kan je helaas geen antwoord geven of er wel of niet iets mis is gegaan...
ik zou zeggen, meisje test morgen gewoon!! je bent dan 4 dagen overtijd. ik weet niet of je normaal gesproken stipt op tijd bent, maar 4 dagen over tijd is toch goed nieuws!
succes ermee, en laat je het ons ff weten!
xx kimpansee
 
Ik weet niet of je een regelmatige cycles hebt, maar beter is nog even afwachten. Maar dat is heel moeilijk dus ik zou gewoon die test doen en dan weet je t zeker!! tsja, voor iedereen is het iedre maand weer afwachten, ik kan je verder ook geen raad geven!! succes morgen!

Liefs Debora
 
Bedankt voor jullie berichtjes. Kimpansee, ik ken mijn cyclus niet, ik had een Mirena spiraaltje en was daardoor nooit ongesteld. Na het uithalen ervan had ik eerst licht bloedverlies van de wond en erna ineens een menstruatie, van daar af ben ik nu gaan tellen. Vandaar dat ik zo onzeker ben of ik wel of niet zwanger ben. Ik ga morgen een test kopen en hem doen, dus ik ben erg nieuwsgierig hoe het gaat (en nerveus) Duim je voor me? XXX
 
ik heb het ook weleens gehad een hele pijnlijke steek
maar ik werd een paar dagen wel ongi
maar het hoeft niks te betekenen
het lichaam is een raar geval
succes
 
Terug
Bovenaan