nod 18 juli

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ben benieuwd wie er rond 18 juli nog meer zn nod heeft. Dit is voor ons de eerste ronde dus erg spannend allemaal

groetjes happy

Hoi Happy,

Ja hier ook iemand rond de 18 e nod.
6 juli ei sprong gehad. En nu voel ik me zo af en toe lekker misselijk, soort
van wee ig gevoel.
Ik herken dit wel. Ik heb al twee kindjes vandaar.
Toch blijft het spannend.
Nou succes he de aankomende week.

doeg smaartje

hoi hoi

Jij ook veel succes volgende week en we horen het hier wel he

liefs happy

He Happy,

op "nog een week geduld"zitten meer meiden die rond onze nod datum zitten.
Voeg je er gezellig bij. Je bent welkom meid.

doeg smaartje

He Happy,

Heb je al vage klachten of voel je je nog
niet anders?
Ik ben zo benieuwd of het raak is bij alle dames die rond
dezelfde dag hun nod hebben.
En het troost me dat ik niet de enige ben die nog een paar dagen moet wachten.
ik hoor het wel.

doeg smaartje

Hoi Smaartje,

Ik moet heel veel plassen, heb erg gevoelige borsten en heb lage rugpijn. Mijn humeur is ook niet zo als anders. Schiet om de gekste dingen uit mijn slof. Maar ja, ik lees hier dat meer mensen dit hebben die pas gestopt zijn ivm ontpillen. We zullen wel zien. We houden elkaar op de hoogte

liefs happy

Hallo allemaal,

Ook ik heb mijn nod op 18 juli.....
Ik heb een groot probleem als ik zwanger ben. Mijn man wil nl geen kinderen meer. Ik heb 2 meiden, Isabelle van bijna 4 en sarah van 15 maanden. Ik wil nog wel heel graag een 3e kindje en zou ook heel blij zijn als mijn gevoel uitkomt. Ik ben sinds Sarah's zwangerschap niet meer met anticonceptie begonnen en nu hebben we in het heetst van de strijd geen condoom gepakt. Onder het mom van zo'n vaart zal het niet lopen...
bij mijn meiden van is in de 1e ronde al raak geweest en dus zou ik nu beter moeten weten!

Mijn verschijnselen:

Met vlagen misselijk, 2 dagen geleden pijn in mijn borsten, pukkels in mijn gezicht en lage rugpijn.....

Ik heb de andere maanden dat ik ongesteld was nooit zo'n last ervan gehad behalve dan in de week dat ik ongesteld was. Vandaar mijn vermoedens.
Aan de andere kant, het kan ook zo zijn dat mijn lichaam me voor de gek houd en ik me er teveel op focus en dan dus van alles ga voelen.

Zucht wat duurt een week lang! Ik ga denk ik wel een paar dagen eerder een test doen, blijkt die positief te zijn.......tja, dan moet ik het mijn man gaan melden hij zal op zijn zachts gezegd niet blij zijn.

Nou ja, ik moet er eigenlijk vanuit gaan dat ik het mis heb en dat ik gewoon ongesteld wordt!

Succes met wachten!!

Groetjes Odette

Terug
Bovenaan