NOD 18 juni wie nog meer

<p>Wanneer kan je eigenlijk de “vroege zwangerschapstest doen” </p><p>die van de Action zal morgen ochtend kunnen doen? <br /><br />Ik heb helemaal geen symptomen maar ik hoop zo graag dat ik zwanger ben. </p>
 
Ik dus ook helaas! 
ben gisteren ongesteld geworden. 3 dagen te vroeg.. hoe lang ben je al bezig? 
weet jij of er iets van groep bestaat van dames met de zelfde NOD.. op elkaar te ondersteunen in de volgende ronde 
 
Hoi dames,
Mijn nod was ook 18 juni en ook gisteren ongesteld geworden.. snap er niks van.

Eergisteren getest had ik een hele lichte streep en dan ineens dit.. pff op naar ronde 4.
 
Mijn NOD ook op 18/06 en de eerste ronde dat ik 2 dagen voordien nog geen symptomen heb. Zou het na 18 maanden eindelijk zover zijn? Ik denk morgen toch al eens een early testje van Action te doen. Meestal heb ik 1 dag op voorhand 's ochtends al licht bloedverlies dus zit nu echt al met een stressje om morgenvroeg naar het toilet te gaan. Ik hoop het zo hard! 
 
Mijn app geeft 17 juni als NOD. Maar is mijn eerste cyclus na stoppen met pil 15 mei dus tja.. 
Ben wel wat zenuwachtig. Doe ik morgen een test (is toch vaderdag) of wacht ik nog maar even door of er nog een menstruatie komt.. 
 
[quote quote=10564610]Mijn app geeft 17 juni als NOD. Maar is mijn eerste cyclus na stoppen met pil 15 mei dus tja.. 
Ben wel wat zenuwachtig. Doe ik morgen een test (is toch vaderdag) of wacht ik nog maar even door of er nog een menstruatie komt.. [/quote]
Na het stoppen met de pil kan het zelfs wel 2-3 maanden of nog langer duren voordat je cyclus op gang komt. Heb je ovulatietesten gedaan? Want anders kan je menstruatie eigenlijk niet bepaald worden door een app omdat het niet te zeggen is wanneer he cyclus weer start. Ik zal dus zeker niet nu al beginnen met zwangerschapstesten
 
Terug
Bovenaan