NOD 18 maart

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie hebben er nog meer hun NOD rond 18 maart?

29 jaar 6e ronde, 2e kindje

Sesamstraat

hoi Sesamstraat,

Ik heb mijn NOD rond 16 maart.
26 jr 3e ronde 1 e kindje.Heb je al klachten en denk je dat het raak is?
Ik heb al hele week ongie pijn en ben soms wat misselijk.Ook heb ik steeds een hongergevoel, bv om half 2 gegeten en dan om half 4 alweer trek!Succes!
groetjes Chantal

hoi sesamstraat.

ik heb ook mijn NOD  op de of liever gezegd rond de  18e maart. voel uiteraard nog helemaal niets en dat terwijl vandaag innestel dag zou zijn. Ik denk maar we zien  het wel, niet iedereen voelt wat.  Leuk die banners. voor mijn gevoel gaat de tijd dan een stukje sneller Sterkte

groetjes
kitty 30 jaar
2e ronde 1e kindje

Hi,

Heb m'n NOD rond 20 maart.... Voelde me twee dagen nadat we sex hadden gehad een beetje misselijk en opgezette buik... Voelde me vorige maand ook al zo en toen was ik niet zwanger, dus we wachten rustig even af. Ben net terug van een weekje vakantie en voel me wel veel relaxter dan vorige maand. Hopelijk gaan de dagen wat sneller voorbij dan vorige maand; niet teveel aan denken maar!

succes allemaal!

groetjes Blije doos

hoi hoi,

Ik heb mijn nod op de 19e...... Spannend weer!
Ik ben 25, en ga voor mijn eerste kindje.
We houden elkaar op de hoogte.......duimen maar meiden!!

xx monique

hoi

Ik heb mij nod 22 maart en dit is de eerst ronde voor nr 2.maar heb al wel wat kwaaltjes zoals van daag kotsmisselijk tot kotsen toen en vorige week buikpijn en erg moe.vorige keer was het ook eerste maand raak dus het kan zo zijn anders is mijn lichaam me aan de gek aan het houden.succes allemaal groetjes wedny

Ik  heb mijn nod  waarschijnlijk 17-18-19 maart, ronde 14 alweer,  toch blijft het spannend. Als het weer niet gelukt is hebben we in ieder geval 21 maart de  eerste afspraak met de gyneacoloog voor verder onderzoek. Ben benieuwd.

Liefs, Amber

PS: Wendy, ik ben ook twee dagen onwijs ziek geweest. Heel veel overgeven, doe ik anders nooit. Mijn broer en mijn collega  ook, er hangt dus iets in de lucht. Sterkte ermee!

Liefs, Amber

Terug
Bovenaan