nod 18 mei

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wie heeft nog meer zijn nod rond 18 mei?

Volgens de berekeningen van babybrabbel komen dan de vruchtbare dagen eraan voor ons.
Ik wens iedereen veel s6 en plezier bij het klussen!!!

liefs Caro

Hoi caro,

heb mij NOD 15 mei. Indd spannende dagen!!!!

Mannen, watch out, !

Succes jij en alle anderen natuurlijk. Dat het maar een paar vruchtbare dagen mogen worden!

groetjes,
Mienetje

ja hoor 17 mei voor mij !!!

dus lekker klussen deze week en dan maar hopen ... veel plezier!!!!

daan

Hallo. Ik heb mijn NOD 19-24 mei.
Normaal  is  mijn cyclus 26 dagen maar ik ben nu 5 dagen overtijd geweest  dus nu weet ik het niet precies.Wel balen want we gaan 17 mei met mijn schoonfamilie op vakantie en weet nu dus niet waar ik aan toe ben. Hopelijk is het raak deze maand anders baal ik dubbel. Liefs Mikkie  

Hallo dames,

Veel plezier met t klussen zal voor jullie duimen!

Heb je nu minder "kans" dat het eitje bevrucht raakt als je 1 keer 2 dagen achter elkaar klust?
Omdat ik wel eens gelezen heb dat als je om de dag klust de zaadcellen tijd hadden om sterker te worden.

Maar ik heb me helaas vergist in de dagen,want normaal heb ik rond dag 10 mijn vruchtbare dagen,maar nu hebben we een dag te vroeg geklust

Vandaag is mijn 10 de dag maar gister hebben we ook geklust,hebben we nu minder kans dat het "raak" is??

Ik weet dat mijn 10de dag mijn vruchtbare dag is omdat ik vorig jaar ook zwanger ben geraakt van klussen op de 10de dag,alleen deze zwangerschap is helaas uitgelopen op een mk.

liefs Caro

hallo.ik denk dat je beter een dag te vroeg kunt klussen dan te laat.
Zaadcellen blijven soms toch 5 dagen leven?!
Hebben ze dus een dag de tijd om te zwemmen,zo kun je het ook zien haha.
Kunnen ze lekker op hun gemakje doen.
Ik hoop dat het gelukt is!!
Succes.     Liefs Mikkie  

Hoi Mikkie,

Maar word de kwaliteit van zaad niet minder als we 2 dagen achter elkaar klussen??

liefs Caro

ik weet dat ook niet precies,de ene zegt van wel maar de andere zegt weer hoe meer hoe beter. Mij lijkt hoe meer ziel hoe meer vreugd hahaha.
Ik wens je veel succesik zal duimen dat het raak is!!!
Liefs Mikkie.

Terug
Bovenaan