NOD 19 mei

Hoi dames,

Zoals de meesten van jullie al vernomen hadden heb ik met zoveel andere dames mijn NOD 19 mei.

Nu heb ik steeds erge steken in mijn buik vooral als ik me plotsteling beweeg. Mijn buik is ook heel erg opgezet, stevig maar wel hard. Normaal heb ik een platte buik maar nu lijk ik wel 4mnd zwanger. (was het maar zo!!) Mijn ontlasting is ook heel anders dan normaal (ik moet vaker en dunner) sorry dames maar ik weet niet zo goed wat me nu weer overkomt. Wie heeft dit vaker mee gemaakt.

Ik weet dat bepaalde klachten elke maand weer terug komen rond mijn ongi dag. ZOals buikpijn, rugpijn, pijnlijke borsten, erruug moe, ect. (die heb ik nu ook allemaal weer) maar dit herken ik niet. Vooral die steken zijn erg lastig. Ik heb gehoord van bandenpijn in het begin van een zwangerschap. Dat kan ook stekend gevoel geven. Maar ja ik word altijd zo verschrikkelijk onzeker rond de NOD.

Ik word gek van mezelf en mij lichaam. Kreeg ik maar een hint dat het wel of niet goed zit. Ben ik de enige onzekere muts die hier rond scharreld? of worden jullie ook helemaal onrustig rond je NOD.

Nou meiden die met samen met mij de 19NOD hebben, heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte. en ehhhhuu sterkte met wachten!

Liefs Bibi
 
Volgens mij is iedereen die hiermee bezig is wel eens onzeker, maar de dingen die jij voelt en ervaart kunnen nu in ieder geval nog niet duiden op een zwangerschap. Als je zwanger zou zijn zou het vruchtje pas net zin ingenesteld en nog geen mm groot zijn. Daar krijg je echt geen dikke buik van hoor. Dat komt pas met een maand of 3, 4.

Dat je een dikke buik hebt zou samenkunnen hangen met dat je ontlasting niet goed is. Misschien een virusje opgelopen, verkeerd gegeten of zenuwen.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik denk dat je je zelf (of je lijf je) voor de gek houd.
 
Hoi Bibi,

Ik heb wel een beetje het zelfde.
Ik voel echt van alles, maar ja, je wilt ook zo graag hè ?
Als je dan eindelijk voor het eggie gaat, kan het niet snel genoeg gaan....
Zelf ik ik al een keer het gevoel gehad dat mijn lichaam mij voor de gek houd, al heb ik nu meer het gevoel dat het echt zo zou kunnen zijn.
Maar ja, nog even afwachten.
Ik heb er wel moeite mee dat ik nu nog niet kan testen. Wist ik maar vast wat, kan hoef je er tenminste niet zoveel meer aan te denken.
Misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig...

Maar goed, net als jij en nog veel meer meiden zullen we moeten afwachten, maar liever samen dan alleen...

Lieve groeten J
 
hallo bibi en J,

ik kan me helemaal aansluiten bij jullie verhaal. je wilt zo graag en je weet dat je je zelf voor de gek kunt houden maar je voelt echt dingen anders.

Ik had vorige maand ook een echte opgezette buik en steken in onderbuik/bekken/liezen. ook waren mijn borsten erg gevoelig. Ik was er toen ook van overtuigd dat het raak zou zijn. helaas
Nu deze maand heb ik weer veel steken in mijn onderbuik en lichte pijn aan mijn borsten.

ook ik moet afwachten dus laetn we samen maar hopen en duimen

succes

anke k
 
je bent echt niet de enige die stressie gaat doen rond haar NOD. Volgens mij is er geen enkele vrouw hier op dit forum dat dit niet doet. Ook al ben je hartstikke nuchter. Ik heb zelf mijn NOD de 16e of de 17e? Voel me ook raar, heb allerlei verschijnselen. Maar zoals iedereen zullen we moeten afwachten. Die steekjes (of zeg maar gerust steken!) heb ik ook, ik had ze toen ik voor het eerst zwanger was. (ging helaas niet goed) en ik heb ze nu ook weer. Ben geen dokter, maaruh..hopen mag toch? Daar is dit allemaal voor bedoeld. Heel veel sterkte met niet stressen. gr Renate
 
Hoi Bibi,

Ik herken je verhaal helemaal! Je voelt je zo anders aldoor, er is geen pijl op te trekken. Ontzettend frustrerend, want je verzint het niet, je voelt het echt! Volgens mij doet die pil eigenlijk ook meer kwaad dan goed, in mijn geval in ieder geval wel.
Sterkte en ik duim voor je dat het raak is!
Liefs Kiki

P.S. Ik heb nog een ander berichtje onder mijn laatste bericht gezet.
 
Bedankt lieve meiden voor jullie reactie. Het is heel fijn om te lezen dat je niet de enige bent met dezelfde "kwaaltjes".

Daarom vind ik het altijd zo fijn om jullie raad te vragen en antwoord te krijgen. Ik ben weer een stukje zekerder en opgelucht. Ik probeer een beetje nuchter naar woendag te leven. Veel duimen (ook voor jullie) en ik hoop dat we over een paar dagen hier heeeeeeel goed nieuws mogen vertellen.

Liefs Bibi
 
Hoi meiden, ik zit in hetzelfde schuitje, denk ook steeds dat ik van alles voel. maar dat heb ik al vaker gehad dus ik trap er niet weer in. Hoewel? ik heb wel steeds honger kan echt de hele dag wel eten, en als ik niet eet ben ik een beetje misselijk, zal verder wel niks zijn.... afwachten maar... succes iedereen!
 
Terug
Bovenaan