NOD 19juni

Dit is mijn tweede berichtje die ik probeer te versturen want het gaat steeds mis!!! Hebben jullie dit probeem ook wel eens?

Hoi daar ben ik dus weer en het is gelukt! Met dit berichtje dan he niet met een positieve test, was dat maar zo maar helaas. Ik zit nog druk te wachten op mijn NOD. En ik denk dat die niet gaat komen, ik denk namelijk dat mijn ongi eraan komt. Ik voel niets wat ook maar kan lijken op een eventuele zw.schap. eerder op een ongi. Ik heb al een mega exemplaar pukkel op mijn kin en voel me echt al ongesteld. Opgezet, hongerig, pukkelig, sagi en noem maar op.

Ik wacht rustig af op een wonder 19juni maar ik heb er een hard hoofd in, of eerlijk gezegt een harde pukkel in. (het is echt een reus).

Nou meiden ik hoop dat jullie meer geluk en hoop hebben.
Tot gauw jullie zullen zeker weer wat van me horen.

Liefs Bibi
 
Lieve Bibi

Kan mij er iets bij voorstellen hoe jij je voelt. Ik heb nu ook een pukkel op mijn kin. Maar een kleintje. Ik ben nu ongi, maar hoop voor jou dat het een zwangerschapspukkel is !!! Heel veel succes met afwachten !!!

Groetjes Biaggi
 
hoi goeiemorgen

net als jij wacht ik ook maar af tot de 19e maar het wachten duurt zo lang
ben voortaan iedere morgen rond de klok van 5 uur half zes wakker, terwijl ik eerst nooit moeite had met slapen
ja ik weet het ook niet
echte zwangerschapstekenen heb ik ook niet.
dus we wachten maar af
maar een vraagje
als de 19e mijn nod dag welke dag had ik dan ong. moeten worden
de 19e toch gewoon????
en wat je zegt van die puisten nou die heb ik al vanaf ik ben gestopt met de pil (en kom er niet meer vanaf)
nou ik hou jullie op de hoogte
mijn temp. was net 37.1
????
groetjes debra
 
Hoi Bibi,

Nou meid, het lijkt erop dat ik met je meega naar de volgende ronde.
Maar ik moet je bekennen ook al heb ik geen 'klachten' ik blijf toch stiekum een beetje hopen. En natuurlijk duim ik voor ons tweeen!! O nee drieen, ik zie net boven mij ook Debra die meegaat voor de negentiende.

Nou meiden succes!

Liefs Dianne
 
Terug
Bovenaan