NOD 2 april... Spannend!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden!

Wie heefte r nog meer rond 2 april NOD? Ik dus ook...
Spannend weekje...
Mijn cyclus wil nog wel eens 3 of 4 dagen over lopen, dus voor ik kan gaan testen als de RD niet komen is het denk ik wel vrijdag...
Wij hopen op een tweede kindje en zijn nu ongeveer een half jaartje bezig.

Komen jullie kletsen??

Hoi!

tis zeker spannend! Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is voor de volgende ronde, mijn cyclussen zijn echt een zooitje! Ik ga voor je duimen hoor! Succes!

xx Imme

hoi dames,
jep, hier nog iemand met nod 2 april, het is voor ons de eerste echte ronde,(1e ronde mijn menstruatie zonder pil afgewacht, en die was netjes 28 dagen...dus)
we hebben netjes geklust rond mijn eisprong, dus ben benieuwd..maar ik denk van niet,
ik heb alleen wel last van enorm veel puistjes, heel raar anders nooitlast van, maar volgens mij heeft dat niks met zwangerschap te maken....toch??
nou we wachten nog maar af.... is wel spannend.
hebben jullie al zwangerschaps kwaaltjes???
xx

Hoi,

Als mijn cyclus deze maand weer 34 dagen is, is mijn nod ook 2 april.
Wij zijn nog niet voor het eggie bezig,maar toch vind ik het spannend.
Ik mag al wel zeggen dat ik regelmatig ben, maar toch ben wacht ik mijn nod iedere maand in spanning af.
Je hoort tenslotte vaak genoeg dat meiden eerst wel regelmatig zijn, en na een paar maand niet meer.

Meiden, nog maar  7 dagen

Liefs Mickey

Hey.

Mijn NOD is 3 april, dit met een cyclus van 24 dagen. Mijn eisprong is nog niet geweest, die is waarschijnlijk overmorgen. Dus kwaaltjes heb ik nog niet.
Wij zijn gaan ook voor een 2e wondertje en zijn nu één jaar bezig.
Ik wacht dus gezellig met jullie mee op de pufbus en hopen dat hij deze ronde onze deur niet voorbij gaat.....haha

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan