A
Anoniem
Guest
<p>Goedemiddag,</p><p>Ik ben nieuw op dit forum. </p><p>Mijn vriend (35) en ik (29) zijn bezig om een kindje te krijgen. Rond <span style="display: inline !important; float: none; background-color: transparent; color: #333333; font-family: Georgia,'Times New Roman','Bitstream Charter',Times,serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; line-height: 24px; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">17/19 april had ik </span>mijn eisprong en ook om de dag geklust.</p><p>Omdat ik zo nieuwsgierig ben en niet kon wachten had ik een vroege ZWtest gedaan 4 dagen van tevoren en er kwam ook een lichte tweede streep tevoorschijn, dagen daarop ook iedere dag getest en nog steeds een tweede lichte streep. Ik heb getest met Kruidvat, Sensitest en Predicator. Vorige week had ik ook de hele tijd krampen en gevoelige borsten maar deze week helemaal niet meer, ben ook niet moe etc. Gisteren en vanochtend een normale zwangerschapstest gedaan en daar kwam een tweede dikke streep tevoorschijn. Gisteren was dus mijn NOD en ben nog steeds niet ongesteld. Zal ik dus toch zwanger zijn al na 1 keer klussen? Vindt het allemaal heel spannend en ook eng. Ben gewoon ineens onzeker omdat ik geen symptomen meer heb en bang dat het alsnog een miskraam wordt of een leeg vruchtzakje.</p><p>Vanavond ga ik testen met CB digitaal dus ben heel benieuwd wat daar uit komt. </p><p>Alvast bedankt voor het reageren. </p><p>Dank!</p>