NOD 2 feb - spannend!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn NOD is 2 feb en ik vind het zo spannend!! Ben op 1 januari met de pil gestopt, dus dit is pas onze eerste ronde maar ik vind het nu toch wel weer spannend worden. De vorige keer heeft het 9 mnd geduurd voordat ik zwanger was en toen eindigde het in een miskraam. Daarna was ik gelukkig meteen weer zwanger. Ik verwacht dan ook niet dat het nu meteen raak zal zijn, maar wie weet....

Nog meer meiden die de komende dagen hun NOD hebben?

liefs,
Ikke mv 1

Volgens de berekeningen zou ik ook vrijdag mijn NOD moeten hebben. Ik wacht rustig af. We hebben zeer onveilige sex gehad, dus wie weet.... Ik voel in elk geval nog niets dat doet lijken op RD. De opruimwoede die ik normaal gesproken vlak voor mijn RD heb, heb ik maandag al overwonnen. Verder niets aan de hand. Succes met wachten!

Hoi Ikke mv 1,

Ik heb mijn NOD 6 februari!

Ook ik heb eind november een miskraam gehad(ik was toen na de 1e ronde al zwanger)
Dus je kan wel nu al zwanger zijn!!!

Ik vind ook deze laatste dagen erg spannend!

Succes met het wachten

Liefs Mofa

Hallo,
Ik zou ook 2 feb mijn nod hebben.
Nou bleek vanmorgen dat ze vandaag al geariveerd zijn .
Ach hebben we de eerste maand ook achter de rug.
Ben namelijk 1jan gestopt met de pil dus dit was onze eerste ronde.
Moet zeggen ben er erg mee bezig geweest (teveel).
Dus heb besloten om dit forum niet meer dagelijks te bezoeken en mijzelf niet gek laat maken, ga er nu rustig met mijn vriend van genieten.
En zal weer terug komen als ik er wat minder mee bezig ben.
Allemaal suc6.

Daisy2

Hey meiden,

Ook ik heb 2 feb mijn NOD. Het gevoel dat ik elk moment ongi wordt heb ik al bijna 2 weken. Omdat ik helemaal gek werd van de ongi-klachten heb ik de ziekenhuis apotheek gebeld, en die zeiden dat ik gewoon maar moest testen. Dat heb ik afgelopen zondag gedaan. Die was negatief. Later las ik op babybrabbel.org dat ervan uitgaande van de 5de als mijn eerste dag van laatste ongi, een thuistest pas vanaf de 31ste, vandaag dus, zou werken. We hebben nu besloten om tot zaterdag te wachten. Is wel erg spannend.
De kans dat je meteen de eerste keer raak schiet , is klein, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, toch?

Succes allemaal en hopen dat januari niet alleen een milde maar ook een erg vruchtbare maand zal zijn. Je weet ook maar nooit, met die storm in de klusweek , was wel erg knus in bed hihi.

Liefs Noelie

Hee hoi,

De datum nadert....4 februeri is mijn nod. Ik vind het spannend, maar ben er dit keer vrij relaxed onder (ronde 7). Ik heb geen rare klacten, veel afscheiding en vage buikpijn. Wie weet is dat ook wel heel wat anders, we zien wel.

Liefs Lientje

Hoi meiden!!

Ik wil de meiden waarbij de NOD nadert heel veel succes met wachten wensen en ik hoop op veel positieve uitslagen!!!

Liefs, Mar

Hoi allemaal,
Mijn NOD zou zijn 2febr of 4 febr.
Lekker handig met z'n onregelmatige menstruatie. Het is altijd weer gokken.
hopelijke is het een keer raak (ha,ha).

Ik duim voor jullie allemaal!!!

groetjes uit Gelderland

Terug
Bovenaan