NOD 2 januari

<p>Hoi dames,</p><p>De beste wensen voor 2020!</p><p>Morgen de langverwachte NOD. zijn er nog meer dames die deze maand hun NOD hebben ?</p><p>Liefs x</p><p> </p>

Ik tussen 3 en 6 jan super spannend... Heb al een eaely test gedaan maar die was negatief helaas. Ga je morgen testen? 

Ja heb denk ik wel te vroeg getest.. Maar lees bij zoveel mensen dat ze al 5 dagen voor nod positief testen. Doe er vrijdag of zaterdag opnieuw 1, als ie dan negatief is wacht ik tot maandag.
Wat doe jij? 

Jammer hè! Met welke test heb je getest ?  En welke gebruik je altijd? Ja dat zijn de mooie verhalen!! Zo blij voor die dames.
Ik weet t niet. Ergens wil ik vandaag en ergens pas zondag. Zo moeilijk.
Heb wel wat symptomen volgens mijn man... Dus ja, dat brengt de nodige twijfel mee. Heb jij daar ook last van?

Ik heb vandaag de vroege test van kruidvat gebruikt maat vond die niet prettig met een plusje en streepje. Heb zelf nog liggen van 2besure.. Die was wel makkelijk aflezen met 2 strepen gewoon. {of in mijn geval nog maar 1}. Als er iets van een 2de streepje te zien is heb ik ook al de digitale van clearblue liggen haha dus een hele voorraad. 
En ja herkenbaar, vorige maand had ik ook zon beetje alle verschijnselen maar toen werd ik helaas gewoon ongesteld. Deze maand heel veel in mijn buik gevoeld, hele gevoelige borsten, meer aderen, meer afscheiding, overal pukkels.. Maarja dat kan ook allemaal met een aankomende menstruatie te maken hebben.. 

Terug
Bovenaan