NOD 2 september

A

Anoniem

Guest
Ik zit te wachten op mijn NOD van 2 september, maar nog geen enkele tekenen van een aanstaande ongi, zelfs mijn puistjes blijven uit. Nu zitten we in ronde 15. Zelfs mijn temp blijft hoog. Ik begin hem nu wel te knijpen, in de vorige cyclussen was rond deze dag van de cyclus een ongi al te bespeuren in het verlagen van de temp maar nu dus niets.... Nog maar enkele dagen wachten en dan weet ik het.. Duimen jullie mee?

Wie heeft er ook nog meer rond 2 sept haar NOD?

spannend zeg,ik duim hard voor je
mijn nod is tussen 8 en 11 september

xxx

Hallo!

Hier ook de NOD op 4/5 september, spannend he!! Ik duim voor je!! Mag ook wel es na 15 maanden!!! Heb je al verschijnselen??

Duim duim duiM!!!!

spannend he! De voortekenen zijn in ieder geval goed bij je. MIjn NOD is 1 september, morgen dus. Tot nu toe nog geen voortekenen van de RD, maar die heb ik eigenlijk nooit, dus dat zegt niet zo veel. Maar wat duurt dat wachten lang voor die maand voorbij is!

groetjes, Ellen

quote: MissMuis schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 15:17:19'));

Ik zit te wachten op mijn NOD van 2 september, maar nog geen enkele tekenen van een aanstaande ongi, zelfs mijn puistjes blijven uit. Nu zitten we in ronde 15. Zelfs mijn temp blijft hoog. Ik begin hem nu wel te knijpen, in de vorige cyclussen was rond deze dag van de cyclus een ongi al te bespeuren in het verlagen van de temp maar nu dus niets.... Nog maar enkele dagen wachten en dan weet ik het.. Duimen jullie mee?

Wie heeft er ook nog meer rond 2 sept haar NOD?

hallo

mijn nod is rond 6 sept .en we zitten in ronde 30 (ongeveer)

Volgens mij is het vandaag 2 september....spannend!! Ga je vandaag testen?

Lfs Pip

Hallo!
Mijn NOD is ook vandaag 2 september.. maar... ik moest 26 juli ook nod hebben en die heb ik overgeslagen. Dus b en benieuwd of ik nu wel ongi word... test heb ik 3 week geleden gedaan en was negatief. Heb de laatste weken niet getest ivm teleurstelling. als ik nou aankomende week weer niet ongi word bel ik de dokter maar even. Wel vreemd hoor   heb nergens last val behalve wel last van pukkels! dat heb ik anders nooit!word er niet goed van op mijn gezicht in mijn hals pfff niet leuk!

Heeft iemand van jullie ook een maand overgeslagen? Of 2 maand is dus ff afwachten vandaag en morgen..

Groetjes Daniella

Hallo Daniella

Die brobleem heb ik ook mijn cyclus is ongeveer 38/43 maar word 3 maanden ofzo

succes allemaal

Terug
Bovenaan