NOD 21 juli

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

wie nog heeft nod ROND 21 juli???
Dan kunnen we samen aftellen. Ronde 8 duurt precies nog langer dan al die vorige rondes.......

Liefs Caroline

Hoi Caroline,

Ja heb ook mijn nod op 21 juli, vindt het wel spannend maar hou nergens rekening mee!!!
Heb 1 mei een mk gehad en we zijn deze maand weer voor het echt bezig vandaar!!
Maar lijkt het  me leuk om samen af te tellen, alleen ben niet altijd hier op de site, maar dat zie je wel!!!
Hoe gaat het verders al klachten van iets???
Heb zelf wel wat   klachtjes, duizelig en zweverig en best moe en vage misselijkheid, dus weet ook niet!!!
Dit had ik de eerste keer niet toen ik zwanger was, maar ja zie wel!!!
Succes en we zien elkaar vast hier op de site!!!

Liefs Sandy

Hey Sandy,

wat leuk zo samen aftellen!
Tot nu toe heb ik nog niet echt klachten. We zitten nu in de klusweek. Wel heb ik sinds vorige maand pijn aan mijn baarmoedermond (ja sorry hoor!) tijdens het klussen. En dat heb ik maar alleen in de klusweek. Vreemd vind ik het maar ja. Heb gisteren ook nog even een cleurblue-ovulatietestje gedaan en het was idd het moment voor een klusje

Fijn van je dat je reageerde op mijn berichtje
We zien ons wel!

Liefs Caroline

Hoi!

Mijn NOD is ook 21 juli!!!! Ben al anderhalf jaar bezig, maar al 5 dagen misselijk... Zou het dan toch??? Spannend!

Groetjes

HEE

Ik heb ook mijn NOD op 21ste of de 22ste. Ronde 5. ben benieuwd. Ik voel vanalles maar ik denk niet dat het dit keer raak is.

Spannend!!!!!!

Groetjes Thessa

hoi Hoi,

ook mijn nod is rond 22 juli! heb best veel witte afschijding, ben vaak duizelig, en ben heel gauw geirriteerd...ik durf niet te hopen...ben nu in ronde 18, ook anderhalf jaar dus! ach ja..., we zien het wel weer!  alles verder goed met jullie?

Liefs Em

ellow dames

ik ook rond 22/23 NOD spannedn he..heb vorige maand een MK gehad dus tja we zien wel.

succes allemaal met het afwachten

liefs sweety

Hey

het komt weer wat dichterbij!!!
Voelen jullie al iets?
Ik voel tot nu toe nog helemaal niets. Volgens mij had ik in de vorige rondes toch al wel wat klachten.
Hou me op de hoogte! Dat geeft me ongelofelijk veel steun!!

Liefs Caroline

Terug
Bovenaan