NOD 22 juni

Hallo allemaal,
dit is voor mij de eerste keer op dit forum. Ik lees me helemaal gek op alle forums over zwanger worden. Momenteel zit ik 4 dagen voor mijn nod en ik word er echt helemaal gek van! Ik kan gewoon niet meer aan iets anders denken dan zwanger worden. En elke maand wanneer het weer niet gelukt is wordt dit wanhopig gevoel steeds erger. Wij zijn nu zo'n 7 maanden aan het proberen. Worden jullie daar nou ook niet gek van?
 
Hoi Loena,

Welkom op dit forum!
Ik kan me goed indenken dat je aan niets anders denk ja op dit moment. Als je stopt met de pil wil je zo snel mogelijk zwanger worden het liefst natuurlijk de 1e maand!
Helaas werkt het allemaal niet zoals we zo graag zouden willen. We moeten echt geduld hebben want ons geduld wordt aardig op de proef gesteld.
Maar wij zitten zelf pas in ronde 2 dus we zijn pas heel kort bezig. Maar ik kan me wel voorstellen dat je er depri van wordt.

Succes en hopelijk ben je nu zwanger!

greets tika
 
Hoi loena

ik heb dat ook ik ben nu 6 maanden bezig en ik word er helemaal gek van. Vooral de laatste week is vreselijk!

Je hebt over 4 dagen je nod gelukkig is het weekend dat gaat altijd wat sneller.

Succes wie weet nu raak?

liefs
Lies
 
Hoi lieve Loena,

Ja, op dit forum lopen bijna allemaal van dit soort gekken rond, mezelf incluis... Ik hoor regelmatig van mensen die het hele zwanger worden op een gegeven moment even op een zijspoor zetten, omdat ze het zat zijn, of denken dat het toch niet zal lukken, en: TADAAAA. Maar dat soort verhalen helpt helemáál niet!! Dan moet je ook nog van jezelf er NIET mee bezig zijn, en hoe dat moet... Misschien is het het beste als we gewoon allemaal ons huis gingen verbouwen, en ons elke avond laveloos gingen zuipen in de kroeg :)) Dat leverde laatst ook een zwangere op het forum op, dus... let's go for it, girls! (Ik overdrijf, ben een beetje melig, let maar niet op mij).

Liefs, Inge
 
Hoi Loena,

Stapel gestoord wordt je ervan. Als je je ongi hebt, is het weer vrij rustig maar zo gauw als de eisprong is geweest beginnen de spanningen weer. Zie je hier ook wel, iedereen is dan hier vaker te vinden. Om eventuele kwaaltjes te vergelijken met elkaar. Kortom, we zitten met elkaar in hetzelfde schuitje. Gelukkig is dit forum er, dan kun je toch lekker open praten over dit onderwerp. Dus, welkom op het forum. Heb je een vraag gewoon stellen, er is altijd wel iemand die je een antwoord kan geven. Heb je zelf een antwoord op een vraag, gewoon intypen. En heb je gewoon zin om even te kletsen, gewoon doen !!! Heel veel succes de 22e, hoop voor jullie dat jullie positief mogen testen.

Groetjes Biaggi
 
he loena

ik ben het helemaal met biaggi eens het gaat de hele maand goed tot dat je denkt dat je in je vruchtbare periode bent geweest en dan een paar dagen voor je nod is het helemaal erg en dan is het nog erger als je symptomen voelt.
en dan valt het des te harder tegen als je ongesteld word.
wij zijn nu bezig sinds oktober en inderdaad het wordt ook elke maand erger.
succes en we hopen dat het nu snel raak is.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan