Nod 22 september wie nog meer?

<p>Hoi dames, Hier zijn de wachtweken weer begonnen. Inmiddels zijn we bijna 2 jr bezig. Nu de eerste keer met gonal f gespoten en vervolgens Ovitrelle en iui. Ben er op zich niet gigantisch mee bezig maar wel leuk en spannend om met elkaar mee te leven. Kan er op dit moment erg relaxed mee omgaan. Heel blij mee, dit was echt wel anders...er gaan zoveel gevoelens en emoties gepaard met dit proces. Hoe gaat het met andere? Waar zit je nu en hoe voelen jullie je? Liefs  </p>

Hoi Hoi, wij zitten in de eerste ronde. Mijn ovulatietest was afgelopen zaterdag positief. Ik had ook super veel klachten. Ik weet niet wat mij cyclus is. Maar als ik twee weken bij de ovulatie optel dan zou mijn NOD ook  rond 22 september zijn. Afwachten.........

Hoi Elize, 
Tjee wat spannend voor jullie en wat een lange weg hebben jullie al afgelegd! Ik duim heel erg voor een positieve test voor jullie binnenkort. Op dit forum heb ik van meer vrouwen gelezen dat ze bezig zijn met een vruchtbaarheids traject, ik hoop dat je daar ook herkenning vindt. 
Ik zit pas in ronde 1. Ik had berekend dat mijn ovulatie (als mijn cyclus in 1x weer goed zou zijn en gemiddeld 28 dagen duurt, totale gok dus) op 22 september zou uitkomen. Ovulatie tests niet gebruikt. Maar vrijdag voelde ik heel duidelijk de typische ovulatie pijn, dus mijn NOD zal waarschijnlijk dan op 20 sept liggen. Ik vind het ook erg spannend, voel niks anders dan normaal behalve gevoelige tepels ?

Hey dames,
Wat spannend. Kreeg net bij het opstaan van de bank, bekkenpijn. Dit had ik ook tijdens mijn zwangerschap wat resulteerde in een miskraam helaas. Ook voel ik steken,ondanks dat ik er niet mee bezig ben of wil zijn. Iedereen roept dat je erop gefocust bent, maar heel eerlijk ben ik meer bezig met zoeken en boeken van vakanties. ? echter kan je niet om bepaalde steken of pijnen heen... 
Succes en nog een week te gaan. Ben gewoon heel druk komend weekend en week. Hierdoor ben ik er ook minder mee bezig.
Op naar positief nieuws! 

Terug
Bovenaan