NOD 23/24/25 oktober

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Hier zit ik dan weer, na 3,5 jaar weer terug op het forum.
Mijn zoon waar ik toendestijds op wachtte is inmiddels bijna 3 (in december).
Nu weer terug op het forum!
En toch lijkt alles weer 'nieuw'. Ik had toen absoluut geen kwaaltjes en deed een test voordat ik een weekend weg ging met vriendinnen, eigenlijk puur om te weten of ik mocht drinken dit weekend ja of nee, want ging er vanuit dat de test negatief was. Maar nee hij was positief!!!! (natuulrijk niet gedronken, de gehele zwangerschap niet!)

En nu weer terug bij af, een bewuste keuze geweest om er zo`n leeftijdsverschil tussen te hebben, puur een gemakshalve beslissing, de oudste kan zich dadelijk zelf aardig redden tegen die tijd dat de 2e geboren gaat worden (hoop ik).
Ik sta er smorgens alleen voor (net als vele anderen waarschijnlijk). Ik geniet eigenlijk nog zo van onze oudste, maar het kriebelt weer en wil echt weer een babytje!

Maar goed, ik heb dus wat vage klachten:
- slecht slapen, dromen, levensecht, badend in het zweet wakker worden.
- snachts wakker worden en niet meer kunnen slapen
- En de erste van allemaal (zeer beschamend) ik heb de laatste dagen 'last' van mijn schaamlippen, heb het idee dat ze opgezwollen zijn en voor mijn gevoel zit ik er echt bovenop, net of er nog iets 'extra`s' tussen mijn benen zit.
Wie (her)kent dit? Vind het zo raar, ken het niet, het doet geen pijn, maar moet af en toe gewoon opletten hoe ik ga zitten...

Maargoed, mijn NOD is 24oktober, 1e ronde 2e kindje.

Succes allemaal!

Welkom op het forum!
De vage klachten komen hier niet voor als zwschapskwaaltjes.......
Heel veel succes!!

ha Teygetje, ben je er weer... ik was net aan het kijken op het juni forum, maar zie je nog niet. Ik blijf duimen.
Liefs

hahahaha, grapjas...; )
ik had zowaar 1 pos ovutest, dag later weer niks!
Je gaat bijna denken dat je in de overgang bent.....

@ WY2006, wij zaten 3 jaar geleden ook samen op het forum! Hoe gaat het vandaag met je?

hoi hoi. ik heb ook ongeveer dit weekend m'n NOD. voor mij ook 2e kindje en inmiddels de 12e ronde. in juli een buitenbaarm.zwangerschap gehad en mn linkereileider verwijderd. ben bijna 38 dus tijd loopt ook achter me aan. ik hoop uiteraard dat t deze maand raak is. mocht t niet zo zijn dan gaan we wrs in december januari in de richting van de medische molen.
1e kindje in ronde 1 gemaakt en geboren in jan.2009. tweede keer dus duidelijk een andere ervaring...

nou succes voor t clubje van dit weekend dan maar!!

@ Teygetje: jou naam kwam me al bekend voor!!!
Hoe oud is jou kindje nou? Wanneer ben jij toen bevallen?

Nou mijn NOD is dus aanstaande zondag de 24e.
Nu kreeg ik gisterenavond buikpijn, en zo`n ongesteldheidsbuikpijn, ik heb het weg kunnen masseren (meende eerst dat er iets anders in de weg zat). Toen ik nog ff naar het toilet ging kwam er een beetje bloed/bruinig afscheiding af.
Dus ik d8:Shit dit was het dan, wat een korte cyclus! 25 dagen! Nog nooit gehad. Maarja aan het ontpillen denk ik dan maar.

Dus hoppa maandverbandje er in, vanmorgen op de w.c. : maandverbandje clean! En dit is zo de gehele dag zo gebleven, vanmdidag zelfs een uitgebreide wandeling gemaakt met de clienten om het te stimuleren dat de ongesteldheid op gang komt, maar nee dus!!!

Een innestelingsbloeding geloof ik niet zo in, zeker omdat het 12 dagen geleden is dat we geklust hebben, of zou dat dan nog wel kunnen?
Maar heb nog wat puisten en ongi-buikpijn, vandeweek de maandelijkse snack-avond al gehad waarvan ik al dacht....mmm ik wordt ongesteld van het weekend.... maar nee nog steeds niet, maar wel een beetje bloed gehad....vaag
Iemand hier bekend ermee?

Gr.Yvon

En dan vandaag.
Loop als sinds woensdagnacht met een inlegkruisje, omdat met het afvegen er wat bloed en bruine afscheiding af kwam. Vervolgens donderdag en vandaag heel de dag rondgelopen met inlegkruisje :HELEMAAL NIKS!!!
En net op het toilet wel weer een beetje meer als woensdagavond.

Dus denk dat het nu aan het doorzetten is, het heeft bij mij meestal maar 1 nacht nodig om door te zetten en nu ga ik er al 2 nachten extra overheen.

het zal zn tijd nodig hebben om op gang te komen...

Maar vanaf wanneer moet ik nu tellen? Want woensdagavond was mn 25e dag, en toen al een beetje bloed verloren...

Maar het komt nu pas, maar nog niet echt...

BAH!

Terug
Bovenaan