NOD 23e november!! SPANNEND!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik las her en der dat er toch dames rond de 23e november hun NOD hebben, waaronder ikzelf.
Begint nu weer spannend te worden, wilde vanmorgen een testje doen, maar toch maar niet gedaan, morgenvroeg kan ik geen testje doen, want dan ben ik op mijn werk als ik wakker wordt (slaapdienst), dus ik kan op z`n vroegst woensdagmorgen een testje doen, en dan ben ik misschien wel zo sterk dat ik tot donderdag kan wachten....

heb geen voortekens voor ongi, wel rare klachtje, steekjes in mijn buik en borsten, borsten lijken groter en moet enorm vaak plassen.

Zullen we elkaar op de hoogte houden/bezig houden tot de 23? Gezellig!!

xxx

hoi hoi

ik moet ook deze week ongi worden
weet alleen niet precies wanneer mijn nod is omdat ik vorige maand in een keer verrast werd met een langere cyclus....grgrgrgr
zit nu op dag 27
als ik zondag nog niet ongi ben ga ik testen (dag 34 zo lang heb ik hen=m nog niet gehad)
heb verder geen tekenen of zoiets voel me normaal
heb deze maand rond mijn ei alleen langer last gehad van slijm maar weet niet of dit iets betekend
al ik echt een lange cyclus heb dan acht ik de kans klein dat ik zwanger ben want de laatst keer klussen hahah wilde helaas niet lukken
heb jet op dag 12, 13 en 15 gedaan  ......(erg eigenlijk ik hou het bij ...)

succes en laten we voor elkaar duimen   xxx

Hoi meiden,

Ik heb woensdag mijn nod. Zit vandaag op dag 31. Mijn cyclus is al iets van  4 maanden precies 32 dagen, dus ik weet redelijk zeker dat ik woensdag ongi moet worden.
Liever natuurlijk ben ik zwanger.... !!!
Ik heb eigenlijk heel weinig klachten in vergelijking met de afgelopen maanden. Wel iets gevoelige borsten, maar dat heb ik sinds het stoppen met de pil steeds gehad. Ik heb juist veel minder slijm dan de afgelopen maanden. Toen voelde ik het er echt uit lopen, en dat heb ik nu helemaal niet. Verder nog wat krampjes en steekjes, maarja, dat heb ik ook al eerder gevoeld. Zucht, ik wil zo graag zekerheid. En ik wil zo graag zwanger zijn van zo'n klein hummeltje. Ik begin er steeds meer naar te verlangen.

heej,

ja en wachten duurt zo lang!
Ik weet het eigenlijk is het zo raar, sommige vrouwen zijn al maanden misschien al jaren bezig om kinderen te krijgen, en wij willen het zo graag, het liefst de eerste ronde al.
Maar het is zo spannend allemaal en ik ben zo blij dat dit forum er is om mijn hart te luchten, anders zou ik mijn mannetje helemaal plat bellen....

xxx

Terug
Bovenaan