NOD 24 juni

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

mijn nod is 24 juni (als ik een cyclus van 28 aanhou, vorige ronde voor het eerst gehad, verder alleen maar lange cyclussen) Maar blijf positief en hoop dat mijn lijf nu meer op de rit zit!

Dus.....wie nog meer??

Imme xx

Hey Imme,

Kijk komen we elkaar toch weer tegen! Mijn NOD is 20 juni, voor de 8e ronde. Zou het ons dan geluk brengen deze keer! Ik hoop het en zal eens flink duimen!!!
Dus jouw cyclus is nu weer een beetje regelmatig ? Dat is op zich al heel fijn zeg!
Ik heb dus een vroege ei iedere ronde, dat wist ik zelf niet! Bij mij dus ongeveer 18 dagen voor mijn NOD! We hebben weer flink ons best gedaan rond mijn ei, dus wie weet.....nieuwe ronde nieuwe kansen! Dat is mijn nieuwe motto maar.

Nou succes en duimen!!!

Doeidoei liefs,
Yvonne

He Yvonne,

hihi grappig, komen we elkaar idd weer tegen! gezellig! Dus als ik het goed heb begrepen heb je je ei al gehad? Nou, spannend weer en ik ga voor je duimen! Ik krijg (HOOP IK!!!) tussen het weekend en volgende week woensdag mijn ei. Ik hoop idd dat we nu eindelijk zwanger mogen raken! Ik ga 13 juni ook na de gyn. Kan ie meteen zien of idd mijn ei is geweest of gaat komen. Dus dat komt mooi uit!

Imme xx

Hallo Imme,

Ja grappig he? Ik hoop dat je ei geweest is als je bij de gyn. bent geweest en dat je cyclus regelmatig blijft! En natuurlijk dat het deze keer raak is met ons! Ik las net dat je een persona gebruikt, dan kun je zelf ook je ei in de gaten houden !? Dat is makkelijk zeg, ik had er nog nooit van gehoord wat dat was! Nou mischien dat ik het later ook eens ga proberen als het niet lukt met mij. Maar nu wachten we eerst nog even af.

Liefs Yvonne

ja, heb die persona al vanaf dat ik met de pil gestopt ben,maar is alleen geschikt als je een cyclussen hebt tussen de 23 en 35 dagen. Aangezien dat eerst niet het geval was, maar de laatste keer wel, ben ik er maar mee begonnen. Kijken of het lukt en of ik mijn ei kan vinden.

Ik las dat jij nu zonder pil veel minder dagen ongesteld bent? Dat is wel lekker zeg! Ik ben langer ongesteld, maar met de buikpijn en krampen valt het juist heel erg mee! Ik was vorige keer ruim 12 dagen aan het vloeien! Het voordeel is dat wel dat toen mijn ei  3 dagen later alweer kwam! Dus dan hoef je niet zo lang te wachten!

Alhoewel, ik weet niet eens of ik wel een ei gehad heb, op mijn temp. is niet veel te zien, word daar echt niet wijzer van.... we zullen het zijn bij de gyn volgende week!

Tot mails!

Imme xx

Ja, jeetje 12 dagen ongi. En dan na 3 dagen je ei! Dat is lastig zeg en je temp daalt met je ei en daarna stijgt ie weer. Dat wist ik eerst ook niet dat heb ik van Sharine. Nou laten we hopen dat het werkt en dat je weet wanneer je ei er is! Anders hoor je het van de gyn. ook. Mijn ongi is echt nog maar 2 dagen en daarna wat oud bloed zeg maar. Ik heb nu meer ongi-pijn dan toen ik aan de pil was. Ja en daarom was ik op mijn 14e aan de pil gegaan. Nou ja we willen heel graag zwanger worden en de pil daar ben ik vorig jaar in maart al mee gestopt omdat mijn hormoonhuishouding in de war was. Op doktersadvies, dus gelijk maar gedaan. Daarna tot november 2006 voorbehoedsmiddelen gebruikt en vanaf toen voor het eggie! Vrijdag had ik een temp van 36,7 en gisteren 37, dus tussen vrijdag en zondag is mijn ei geweest. Ik kon het ook goed vernemen en vooral gisteren ongi-krampen leek het wel.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan